Dey Macha

Dey Macha
NAK TERSENGIH SELALU? SILA LIKE BIAQPILA PAGES

IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Selasa, Januari 11, 2011

MACAM TAIK











MACAM TAIK LA BRO

MACAM BIAWAK LIDAH BERCABANG

Umno sampai bila pun tak reti nak rasa malu

misaimerah

Gambar sebelah Penduduk Jalan Kebun membawa kain rentang dan sepanduk mengadakan bantahan terhadap ADUN Sri Muda, Shuhaimi Shafiei berkaitan isu perlantikan Setiausaha Kerajaan Negeri Selangor. 9 Jan. 2011. - UtusanMalaysia Online.

Umno nak pertahan apa sebenarnya. Segala yang terjadi adalah hasil-hasil tangan rakus dan gila kuasa parti Umno yang humbankan kuasa Raja tah ke mana.Mereka seperti tong kosong bunyi deras tapi tak ada apa. Salaklah 3-4 bukit lagi pun semua dah tak dak apa dah. Semua dah jadi bubur..kesian orang kampung kena tipu dengan Umno parti bijak otak bergeliga ..otak penipu! Walaupun mereka hidup dipinggir bandar besar Umno mudah pergunakan mereka mainkan isu yang nampakkan kebodohan diri sendiri..

Penduduk bakar patung Adun Seri Muda-Malaysiakini

KONGSI CERITA INI MELALUI FACEBOOK

7 ulasan:

  1. Tapi...rakyat yang terkena busuknya. Itupun....dok pangkah lagi. Lagi hampehh!!

    BalasPadam
  2. Anwar Ibrahim jadi Menteri tahun 1983. Lepaih tu jadi TPM tahun 1993 dan orang besaq dalam UMNO time tu.

    Kira-kira, si Anwar Ibrahim ni macam taik juga la ya sebab dia tu ada time pindaan perlembagaan tu & setuju jugak.

    Baguih korang semua.

    BalasPadam
  3. kah...kah...kah...

    Betoi jugak. Anwar puna terlibat jugak.

    Anwar taik...kah..kah..kah!

    BalasPadam
  4. Sekurang2nya Anwar dah keluaq dari lubang taik...yg lain masih bergelumang dgn taik termasuk yg tulis tanpanama tu..kah!kah!kah!

    BalasPadam
  5. betul betul ANU-wAh pindah lubang taik kepusat pengumpulan taik PKR, ada hamPAS taik, ada DAPigs taik pun ada.Wah ada ramainya geng taik kat situ.

    BalasPadam
  6. Bro, bukan macam taik. Memang sah depa tu taik yang sebenar-benarnya taik.

    BalasPadam
  7. Kesian depa ni semua pencacai sahaja dah tu buat-buat buta fakta, muka tak malu sungguh. Aku lama dah tobat !

    BalasPadam

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive