Dey Macha

Dey Macha
NAK TERSENGIH SELALU? SILA LIKE BIAQPILA PAGES

Kasi like saja apa ada hal...

Biaqpila on Facebook
IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Ahad, Januari 30, 2011

Lawak Ahad: Janda Operate Selaput Dara (40SX)



Seorang janda muda berjumpa seorang doktor bedah.

Janda : “Doktor, saya ingin dibedah menjadi perawan lagi, kerana pakwe saya ajak berkawin dan katanya dia akan tinggalkan saya sekiranya diketahui saya bukan dara lagi”

Doktor : “Baiklah, saya akan pindahkan selaput gegendang telinga awak menjadi selaput dara”

Maka operatelah sidoktor itu. Selepas operate,

Janda : “Berapa harganya doktor?”

Doktor : “Lima ribu RM”

Janda : Berapa?”

Doktor : “Limaa ribuuu”

Janda : “Berapa doktor….?”

Akhirnya si doktor teringatkan sesuatu. Lalu diselakkannya skirt janda itu dan berteriak di kangkangnya : "Lima ribuu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"

Janda : “ooo lima ribu”


KONGSI CERITA INI MELALUI FACEBOOK

5 ulasan:

  1. rm5000 tu harga pembedahan atau harga untuk keperawanannya!

    BalasPadam
  2. pakai getah je ganti dara tu

    BalasPadam
  3. yg ni aku ska,lawak pagi ahad..

    BalasPadam
  4. adus.. sakit perut aku..hahaha.

    BalasPadam

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive