Dey Macha

dsp160519

dsp231112
IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Ahad, Januari 30, 2011

Lawak Ahad: Janda Operate Selaput Dara (40SX)



Seorang janda muda berjumpa seorang doktor bedah.

Janda : “Doktor, saya ingin dibedah menjadi perawan lagi, kerana pakwe saya ajak berkawin dan katanya dia akan tinggalkan saya sekiranya diketahui saya bukan dara lagi”

Doktor : “Baiklah, saya akan pindahkan selaput gegendang telinga awak menjadi selaput dara”

Maka operatelah sidoktor itu. Selepas operate,

Janda : “Berapa harganya doktor?”

Doktor : “Lima ribu RM”

Janda : Berapa?”

Doktor : “Limaa ribuuu”

Janda : “Berapa doktor….?”

Akhirnya si doktor teringatkan sesuatu. Lalu diselakkannya skirt janda itu dan berteriak di kangkangnya : "Lima ribuu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"

Janda : “ooo lima ribu”


KONGSI CERITA INI MELALUI FACEBOOK

5 ulasan:

  1. rm5000 tu harga pembedahan atau harga untuk keperawanannya!

    BalasPadam
  2. hhahaha

    Terkini dari AUC dot com: Kerana Mu Getah…

    BalasPadam
  3. yg ni aku ska,lawak pagi ahad..

    BalasPadam
  4. adus.. sakit perut aku..hahaha.

    BalasPadam

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive