Dey Macha

Dey Macha
NAK TERSENGIH SELALU? SILA LIKE BIAQPILA PAGES

IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Rabu, Januari 26, 2011

KAMBING LEBIH LAYAK JADI MENTERI



Pakatan Rakyat yang menimbulkan isu kenaikan harga barangan pada pilihan raya kecil Dewan Undangan Negeri (DUN) Tenang, dicabar supaya terlebih dahulu menurunkan harga barang di empat negeri yang mereka perintah.

Ketua Penerangan Umno, Datuk Ahmad Maslan, berkata isu kenaikan harga barangan itu hanya bagi meraih sokongan.

“Kalau hebat sangat pembangkang, sila segera turunkan harga barangan seperti harga petrol di Kedah, Pulau Pinang, Selangor dan Kelantan.

"Jangan tunggu selepas pilihan raya kerana mereka sudah dapat perintah empat negeri itu, saya cabar mereka cari duit dan beri subsidi supaya harga barang di empat negeri itu turun," katanya selepas bersarapan pagi bersama penduduk di warung Kampung Tenang di Labis, hari ini. - Mkini


Note: Aku tak tahu la nak ketawa atau nak menangis.. Ketawa sebab sebodoh ini pun boleh jadi menteri..Nangis sebab negaraku Malaysia menterinya memang bodoh gila.. Pilih kambing jadi menteri lagi baik.. Tak payah bayar gaji mahal-mahal.. bagi rumput dah cukup. Cukup tahun nanti boleh sembelih dan tukar kambing lain jadi menteri lagi. Bagusnya kambing dia tak tahu nak sakitkan hati rakyat dengen kenyataan sebodoh ahmad maslan ni..

rubbertapperz

KONGSI CERITA INI MELALUI FACEBOOK

9 ulasan:

  1. Tanpa Nama26/1/11 9:10 PG

    ape yg bdohnya,btul la tu..cba cakap skit ape yg bdoh,jgn buat ayat tergantung,org x faham..

    BalasPadam
  2. Tanpa Nama26/1/11 9:33 PG

    subsidi petrol ditangan kerajaan persekutuan @ negeri?

    BalasPadam
  3. Tanpa Nama26/1/11 9:38 PG

    buta perut

    BalasPadam
  4. memang bodoh piang anak Maslan ni pun...
    susah sangat bagi PR perintah dulu tgk..
    kalau 100 hari dia x leh buat, tukar balik kerajaan..apa susah....jepun berpuluh kali tukar kerajaan..maju gak...
    apa yg takut kalau tukar kerajaan...orang yg berkepentingan je takut..

    BalasPadam
  5. Memang tak cerdik sungguh menteri saekor ni... tahap kambing... bawah lagi pada kambing kut...

    BalasPadam
  6. harga brang mcm mne plak,kerajaan pusat pegang jgak ke..

    BalasPadam
  7. adeii...ckp org bodoh, tak rasa kah diri tu lebih bodoh....alahaiiiii...

    BalasPadam
  8. sumer berpunca dri kebodohan rakyat yg memilih pemimpin..kesalahan dan kebodohan sumernya dari rakyat sdriii..tak boleh salahkan pemimpin sebab kita dah tau pemimpin2 yg kita pilih tak ada standard..bangang..perasuah..pntingkn diri sdri dan bengong tahap pencacai..tapi kita masih pilih juga..ini menunjukan kita lebih bodoh drpd mereka..tq

    BalasPadam

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive