Dey Macha

dsp160519

dsp231112
IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Isnin, Mac 07, 2011

BUKTI SOKONGAN CINA KEMBALI KEPADA BN



INILAH DIA BUKTINYA
BUKTI YANG HARUS LAGI MENGHARUSKAN
DIHARUSKAN LAGI OLEH MALIKUL YANG HARUSSSSS
KAH! KAH! KAH!

YANG NI PULAK BUKTI PELAKON HINDUSTAN PUN SOKONG BN



KAH! KAH! KAH!
BIAQPILA
APA ADA HAL

KONGSI CERITA INI MELALUI FACEBOOK

2 ulasan:

  1. Apek tua tu suami/muhrim dia ke? Kalau bukan muhrim patut dikenakan hukuman berkelakuan sumbang dikhalayak ramai. Mufti Perak tak nak komen ke atau bersama Agensi2 Pencegah Maksiat sudah buta ke? Kalau peminum arak disebat, berpelukan begini patut di.......?

    BalasPadam
  2. apek lupa pakai sarong tangan kot?amek MC LAK BINI CALON PAS NI..., March 6, 2011
    KEKALAHAN DEMI KEKALAHAN - PAS KEMBALI PADA REALITI ASALNYA...
    Sunday, March 06, 2011 Desperado

    Pemimpin2 PAS harus musibah diri, PAS bukan parti pilihan rakyat. PRU-12 PAS cuma meraih 23 kerusi parlimen dan 83 kerusi DUN berbanding dengan 140 kerusi parlimen dan 307 DUN bagi BN. PAS lupa diri dengan kemenangan 'besar' itu. PAS bertambah sombong dan terus mencaci dan menghina UMNO. PAS harus sedar bahawa UMNO yang di caci hina nya itu ada lah kaum yang sebangsa dan se agama dengan nya.

    Apa yang PAS boleh buat dengan 23 kerusi parlimen jika PR berkuasa memerintah negara? Mampukah PAS menubuhkan negara Islam nya dengan 23 suara dalam parlimen? Mungkin PAS mengharaf kan pertambahan kerusi pada PRU-13 akan datang. PAS ber angan2 kunun nya semua kaum melayu/Islam akan bersatu tinggalkan UMNO dan menyokong PAS pula.

    Khayalan PAS ini tidak mungkin terjadi. PAS jangan anggap kaum melayu/Islam begitu mudah di perbodohkan. PAS mendapat kecederaan teruk apabila parti itu bergabung (sementara) menghadapi PRU atau PRK dengan DAP dan PKR. Kaum melayu/Islam semua nya sudah faham siapa DAP dan PKR itu. Gabungan PAS, PKR dan DAP boleh di ibarat kan kucing, anjing dan tikus ke dalam sebuah keranjang.

    PAS ibarat tikus, mampukan bersaing dengan kucing(PKR) dan anjing(DAP)? Yang pasti kucing dan anjing akan terus bercakaran dan akhirnya tikus juga jadi mangsa makanan si kucing dan anjing.

    PAS tidak pernah melakukan apa2 terhadap agama, bangsa dan negara. Sebalik nya PAS menggalak kan perpecahan kaum melayu dan umat Islam. Sekarang melayu sudah terbahagi kepada 4 kumpulan parti politik. Secara langsung ianya telah melemahkan kuasa politik melayu yang bertanggung jawab membela agama, bangsa dan negara.

    Kaum melayu bosan dengan permainan politik PAS, 3 PRK yang di adakan membukti kan PAS bukan parti pilihan melayu/Islam.

    lebai mangkuk

    BalasPadam

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive