Dey Macha

dsp160519

dsp231112
IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Rabu, Januari 05, 2011

Ugut sebar gambar lucah jika tolak permintaan


KUALA LUMPUR – Gara-gara menjalin hubungan dengan lelaki baru dikenali menerusi ruangan mencari kenalan dalam sebuah majalah, seorang gadis berusia 15 tahun diperangkap dan menjadi mangsa pemuas nafsu lelaki terbabit.

Perkenalan singkat antara mangsa dengan lelaki berusia 37 tahun itu sejak akhir November tahun lalu, bermula dengan perbualan melalui telefon sebelum kedua-duanya kerap keluar makan bersama.

Difahamkan suspek yang bekerja sebagai penjaga kafe siber itu, semakin berani dan kerap mengajak mangsa ke hotel di sekitar ibu negara untuk mengadakan hubungan seks.

Ketua Jabatan Siasatan Jenayah (JSJ) Kuala Lumpur, Datuk Ku Chin Wah berkata, siasatan awal menunjukkan suspek dan mangsa sudah beberapa kali bertemu di hotel untuk tujuan tersebut.

“Bagaimanapun mangsa mendakwa sikap suspek mula berubah selepas dia gagal meminjamkan RM1,000 kepada suspek.

“Suspek turut mengugut akan menyebarkan gambar bogel mangsa jika permintaannya tidak ditunaikan,” katanya selepas perhimpunan bulanan di Ibu Pejabat Polis Kontinjen (IPPK) Kuala Lumpur, semalam.

Chin Wah berkata, mangsa yang bimbang dengan ugutan itu membuat laporan polis Ahad lalu dan suspek ditahan kira-kira jam 3 petang.

Katanya, kertas siasatan dibuka mengikut Seksyen 376 Kanun Keseksaan atas kesalahan rogol kerana mangsa masih di bawah umur.

“Suspek sedang direman bagi membantu siasatan berhubung kes,” katanya.

Sementara itu, dalam perkembangan lain, Chin Wah berkata, seorang pemandu teksi turut ditahan kerana mencabul seorang wanita berusia 20-an yang menaiki teksinya di Bangsar.

Beliau berkata, mangsa mendakwa suspek berusia 37 tahun itu cuba mengajaknya untuk berjalan-jalan dan makan, namun ditolaknya.

“Suspek mengambil kesempatan meraba mangsa. Dia ditahan selepas kita menerima laporan,” katanya.

SH

KONGSI CERITA INI MELALUI FACEBOOK

2 ulasan:

  1. sebarkan jelah. dua2 bengong.
    padan muka pempuan tuh.. huu

    BalasPadam
  2. Pengumuman...~~~~!!!!
    Kepada pengunjung2 blog wa,dan blogger2 yang meng link kan blog wa yang dahulunya ketuapolis.blogspot.com,kini telah bertukar kepada URL (http://malaysiandotcom.blogspot.com) mohon kerjesama lu all blogger kasi ejas sikit ok la.t

    BalasPadam

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive