Dey Macha

dsp160519

dsp231112
IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Ahad, Mac 06, 2011

2 ‘polis’ perkosa di hotel bajet


KLANG: Seorang wanita berusia 29 tahun menempuh detik hitam apabila dirogol bergilir-gilir dua daripada empat lelaki yang menyamar sebagai anggota polis di sebuah hotel bajet di bandar ini, kelmarin.

Ketika kejadian kira-kira jam 2 pagi, mangsa bersama teman lelakinya yang berusia 29 tahun berjalan pulang ke rumah mereka di Jalan Tengku Badar, Pelabuhan Klang, di sini, sebelum dipintas sebuah kereta dinaiki empat lelaki.


Ketua Polis Daerah Klang Selatan, Asisten Komisioner Mohamad Mat Yusup, berkata lelaki terbabit yang masing-masing berusia 24 hingga 36 tahun turun dan memperkenalkan diri sebagai anggota polis.

Katanya, mereka memberitahu mahu melakukan pemeriksaan terhadap mangsa dan teman lelakinya.


“Selepas mendakwa mereka melakukan kesalahan, suspek mengarahkan teman lelaki mangsa menunggu mereka di balai polis manakala mangsa dibawa kumpulan terbabit.


“Teman lelaki mangsa yang menunggu di balai polis kawasan berkenaan mula curiga apabila kumpulan itu bersama mangsa tidak muncul sehingga jam 7 pagi,” katanya.


Mohamad berkata, keempat-empat suspek membawa mangsa bersiar-siar di Kapar dan Shah Alam sebelum singgah ke sebuah hotel bajet di Bayu Perdana, di sini.


“Mangsa yang curiga sebaik tiba di hotel itu melawan sebelum seorang daripada suspek mengugut untuk mencederakannya menggunakan pisau.


“Seorang daripada suspek menggari mangsa sebelum membawanya ke bilik hotel. Di dalam bilik itu, mangsa dirogol bergilir-gilir oleh dua daripada suspek,” katanya.


Menurut Mohamad, mangsa bagaimanapun bernasib baik kerana berjaya meloloskan diri keesokan harinya dan menghubungi teman lelakinya sebelum mereka ke balai polis membuat laporan.


“Sebaik menerima laporan, sepasukan anggota mengesan ahli kumpulan terbabit sebelum dua daripada mereka ditahan.


“Hasil pemeriksaan mendapati seorang daripada suspek anggota Ikatan Relawan Rakyat Malaysia (Rela) dan gari yang digunakan dalam insiden itu miliknya manakala tiga lagi suspek mempunyai rekod lampau membabitkan kes sama dan baru dibebaskan awal tahun ini,” katanya.


Katanya, dua suspek masih diburu dan polis percaya kumpulan itu terbabit beberapa kes pemerasan, samun, rogol dan menyamar anggota polis.


“Semua mereka akan direman sehingga 9 Mac bagi membantu siasatan dan saya menasihatkan orang ramai supaya berhati-hati,” katanya.

HM

KONGSI CERITA INI MELALUI FACEBOOK

2 ulasan:

  1. Semoga Allah memperlihatkan azabNYA kepada mereka berdua sblm mereka merasainya di akhirat.....manusia2 bertopengkan syaitan semakin berleluasa dikala umat islam menghadapi pelbagai krisis dan dimusuhi dari segenap penjuru.

    Kepada Allahlah tempat mengadu dan berserah..Allahul Musta'an.

    BalasPadam
  2. umno La penyebab hura hara8/3/11 6:54 PTG

    ni La kerja umno suka menakutkn org dgn poLis so dLm kes ni ceLake no 1 umno duLU ikut turutn maaa

    BalasPadam

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive