Dey Macha

dsp160519

dsp231112
IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Jumaat, Mac 04, 2011

Bintang Manchester United diusir kerana parti liar


HOTEL May fair yang menjadi tempat Chris Smalling berparti liar di London kelmarin.

LONDON, Britain - Bintang kelab bola sepak Manchester United (MU), Chris Smalling dilarang menginap di sebuah hotel mewah di sini selepas dia didapati mengganggu ketenteraman penghuni lain dengan menjadikan bilik penginapannya sebagai tempat parti liar, lapor akhbar The Sun semalam.

Smalling, 21, yang ditemani beberapa wanita, dilaporkan berseronok sepanjang malam di Hotel May Fair di sini selepas MU tewas kepada Chelsea 2-1 dalam perlawanan Liga Perdana Inggeris pada Selasa lepas.

Dia menyewa suite berharga £2,000 (RM9,800) dan mempelawa 11 peminat wanitanya untuk berparti bersamanya hingga pukul 4 pagi kelmarin.

Mereka memesan pelbagai jenis makanan dan minuman keras serta membuat bising di bilik tersebut sehingga memaksa pihak pengurusan meminta parti liar itu dihentikan kerana mengganggu penghuni lain.

"Bilik itu turut mengalami kerosakan tetapi itu bukan punca dia diusir. Dia tidak dibenarkan menginap di hotel itu lagi kerana didapati membawa tetamu yang tidak sepatutnya," kata seorang saksi.

Sebelum ini, pengurus MU, Alex Ferguson memuji Smalling kerana mempamerkan sifat matang walaupun usianya masih terlalu muda.

- Agensi

kosmo

KONGSI CERITA INI MELALUI FACEBOOK

KOMEN
0 KOMEN

0 komen (Sila komen sikit..):

Catat Ulasan

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive