Dey Macha

Dey Macha
NAK TERSENGIH SELALU? SILA LIKE BIAQPILA PAGES

IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Ahad, Januari 02, 2011

Lawak Ahad: KOPI LALAT


Cerita ini tidak ada kena mengena dengan manusia atau lalat yang masih hidup ataupun sudah mati.

Satu hari Zambry minum di satu warung orang asli di negeri Perak..

Zambry: Abang bagi kopi satu

Orang asli: Siapp..

Tiba-tiba Zambry ternampak seekor lalat kat dalam cawan kopi tu..apalagi Zambry pun komplen laaa

Zambry: Bang.. mari sini tengok dlm kopi ni ada lalat...macam mana ni...??

Orang asli tu selamber jer menjawab "ALLO BANG BAYAR SATU RINGGIT TAKKAN MAU TARUK UDANG kut..."

KAH..KAH..KAH...



KONGSI CERITA INI MELALUI FACEBOOK

2 ulasan:

  1. padan muka zamry dan lalatnya..haha lawak2

    BalasPadam
  2. kena ko dgn org asli je zamry...hahahahah

    jom kesini: AKU KETAGIH BLOG HINGGA...

    BalasPadam

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive