Dey Macha

dsp160519

dsp231112
IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Ahad, Januari 02, 2011

Mai dari Kedah buat 'projek' di malam tahun baru


SEBAHAGIAN daripada remaja perempuan yang ditahan pada operasi cegah maksiat di Ampang malam kelmarin.

AMPANG - Seorang gadis sanggup datang dari Kedah semata-mata untuk meraikan sambutan Tahun Baru 2011 bersama kekasihnya yang bekerja di ibu negara.

Namun begitu, tindakannya itu mengundang padah apabila dia dan kekasihnya dicekup selepas mereka didapati berdua-duaan di dalam sebuah bilik hotel bajet di Cheras Indah di sini malam kelmarin.

Gadis yang berusia 25 tahun dan pasangannya yang berumur 26 tahun merupakan antara 142 pasangan beragama Islam yang ditahan pada operasi mencegah maksiat sempena Tahun Baru 2011 oleh Majlis Perbandaran Ampang Jaya (MPAJ).

Enam daripada pasangan itu ditahan ketika berada di dalam bilik hotel manakala selebihnya ditahan di tempat-tempat awam.

kosmo


KONGSI CERITA INI MELALUI FACEBOOK

3 ulasan:

  1. Tanpa Nama2/1/11 1:12 PTG

    hang pi ikut pergai mat sabu buat apa.. mana uztaz zizan taq ajag ka.. mana mahfuz tak nasikat ka..

    BalasPadam
  2. NAHAIEH MANA SEKOK BARUA UMNO@APCO MAI NIH ? PI LA NASIHAT KAT UMCO HANGPA TU KES BANYAK SANGAT ! POMPUAN NI PUN MESTI IKUT CARA PUTERI UMNGOK YG TARAK IKUT AJARAN ISLAM SANGGUP GADAI MARUAH & APASAJA DEMI NAMA,PANGKAT & HARTA KAHKAHKAH
    APA HABAK MENTERI HANGPA YG GIAN TUU ?

    BalasPadam
  3. Tanpa Nama3/1/11 11:13 PG

    Awat nak salahkan pada individu, Ust Azizan ke mahfuz ke.. jgn ingat ni tanggungjawab mereka sahaja.. semua kena ambil tindakan. kat kedah bukan ada PAS aje, UMNO pun ada.. Rakyat kedah ada 2 juta lebih ingat dua tiga orang boleh control ke.. dahla TV3 dan TV1 tak pernah sudi nak ingatkan muda mudi ..yang diingatkan mai kumpul ramai2 celebrate kat dataran merdeka.. ada media peringat aktiviti lepas jam 12mlm?

    BalasPadam

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive