Dey Macha

Dey Macha
NAK TERSENGIH SELALU? SILA LIKE BIAQPILA PAGES

IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Selasa, Ogos 24, 2010

Tu dia... gambaq Kak Midah...sakan nooo..!!!

http://3.bp.blogspot.com/_8XnvweFCW6Q/THJfvclBgtI/AAAAAAAAFW4/RCDwYqHrBPQ/s1600/DSC_8348.JPG



Mak aih... kalah PM 1Malaysia kita... berderet gambaq Kak Midah di kawasan Batu Gajah...



Bukan itu saja... Bubur Kak Midah pun ada...



http://1.bp.blogspot.com/_8XnvweFCW6Q/THIH0oWCxoI/AAAAAAAAFWw/JwZmU-viBKc/s1600/DSC_8339.JPG



Harap juga Kak Midah dapat buat iklan masuk TV dan radio,

juga print gambar sekali pada tisu-tisu tandas kah kah kah


wargamarhaen

4 ulasan:

  1. Wauuuuuu...dpd atas sampai ke bawah gambaq dia. Sikit hari lagi terpaksa lah korek lubang pulak letak banner dia tu. Harap2 macam tu lah noh.

    Tapi jangan lupa lubang tu sebesaq 7 kaki panjang x 3 kaki lebar x 7 kaki dalam. Baru muat banner dan orangnya sekali. he...he...he..

    BalasPadam
  2. KENAPA MESTI ADA BENCI DAN IRI HATI
    Saya rasa tiada apa yg salah yg di buat oleh YB Hamidah. Beliau adalah seorang EXCO kerajaan Negeri Perak, jadi gambar beliau yg beliau letak , nanti kalau letak gambar sultan perak lain pulak di jadikan isu oleh empunya blogger "BIAQPILA, ala macam PKR guna gambar sultan Johor. Lagi pun gambar beliau menutupi aurat dan beliau mengunakan wang beliau sendiri untuk buat banner.KALAU YB HAMIDAH GUNA WANG RAKYAT DAH TENTU HEBOH SATU PERAK di war war kan oleh blogger2 PR. So kenapa nak iri hati kepada YB Hamidah.Lagi pun tiada unsur unsur LUCAH yg YB Hamidah mengajak rakyat negeri perak buat perkara yg di larang ISLAM . Kenapa puak Pakatan Rakyat double standard , Bila YB Hamidah buat benda baik di cerca tapi bila Pakatan rakyat buat semua nya di katakan OK. Adil Ke?

    BalasPadam
  3. Menunjuk-nunjuk dan keikhlasan di tahap bawah sekali. Aduhai.......

    BalasPadam
  4. Kalau nak derma buatlah cara ikhlas tak payah nak tunjuk2 muka kat plastik makanan. pemimpin lain tak pernah pun buat macam tu. Ikutlah cara islam. Mana keikhlasan kalau menunjuk melampau lampau seperti itu? Sekali dua boleh lah tahan, kalau dah sampai plastik makanan pun ada muka dia...apa kejadahnya....nnti kang muka tu masuk sampah, bsing lah pulak puak puak umno ni.

    BalasPadam

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive