Dey Macha

Dey Macha
NAK TERSENGIH SELALU? SILA LIKE BIAQPILA PAGES

Kasi like saja apa ada hal...

Biaqpila on Facebook
IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Sabtu, Ogos 28, 2010

YB DAP sedang memberi tazkirah kepada bubur lambuk


Dalam utusan meloya online depa tulis "TEO NIE CHING menyampaikan ‘tazkirah’ di Surau Al-Huda, Kajang Sentral, Kajang, Ahad lalu sambil diperhatikan oleh salah seorang ahli jawatankuasa surau tersebut."

Rata-rata media pengampu memainkan perkataan 'tazkirah'.Dasyat la media pengampu ni menokok tambah cerita.Tak kira bulan Ramadhan,kerja memutar belit fakta tetap diteruskan oleh media kurap ni.Cerita sebenar YB tu pi sana nak sampaikan sumbangannya bagi memperbaiki pagar surau berkenaan, seperti yang diminta oleh pihak pengurusan surau tersebut.


Semalam pula YB TEO NIE CHING pi kacau bubur kat Taman Impian Putra, Bangi. Tapi tak dak pula masuk utusan meloya kata YB ni sedang buat tazkirah...kah!kah!kah!


Kenapa saya tidak akan menyokong BN?

Sebab ahli-ahli politik dan mesin-mesin propaganda BN/UMNO
sanggup melempar segala bentuk fitnah di luar jangkaan akal
biasa manusia semata-mata untuk memecahbelah perpaduan dan
permuafakatan di kalangan masyarakat yang berbilang kaum dan
berbilang agama demi terus mengait undi kaum bumiputera dan
berkuasa di negara ini.

Apa bezanya UMNO/BN daripada penjajah British yang mempraktikkan
taktik pecah dan perintah sepanjang zaman penjajahan British di
Tanah Melayu pada suatu ketika dahulu? -Komen dari blog YB TEO NIE CHING



7 ulasan:

  1. UMNO memperbodohkan sultan selangor....tak pasal2 kejahilan tuanku dlm agama terserlah.

    BalasPadam
  2. Yang ko pun bangang ngape tak diceritakan yang sibetina kapiaq tu sedang memberi ucapan diatas sejadah tempat sujud ...orang tak bising dan hairan sekiranya sibetina tu nak apa2 pun tetapi diperkarangan surau..ataupun diluar kawasan solat...bodoh betul melayu sekor seperti ko ni

    BalasPadam
  3. Bukan sejadah lah mangkok, tapi tempat letak kaki lah mangkok, cuba tengok betul betul

    BalasPadam
  4. Nanti boleh la panggil karpal singh ataupun kit siang buat ceramah didalam masjid ataupun buat takzirah didalam cermah mingguna nik ajis kat kelantan pulak biar nik ajis dok dengar....boleh pe..sebab pada PAS islam ...jubah ketayap dan janggut sejemput cuma untuk mengabui mata umat islam sahaja demi untuk kepentingan diri sendiri yang tamakkan kuasa serta demi untuk memuaskan hati disebabkan perasaan dengki terhadap sesama seagama dan sebangsa.

    BalasPadam
  5. Anak lenggong:

    Kesian, jahil la ko ni pasal agama. Sama taraf ngan raja selangor la. Mesti mengaji tak habis. Mesti ko jenis yang taksub giler ngan umno.. ala yg suke bace utusan. Semangat kemelayuan mesti tinggi ni..hahahaha.

    Kelakar la bace komen ko...

    BalasPadam
  6. Aku tak nak bela sape2. Tapi bagi aku masjid ke, surau ke adalah temppat dimana orang islam boleh menunjukkan keindahan dan keserdehanaan islam kepada org2 bukan islam yang datang melawat.

    Si YB aku tengok bagus jugak. Ada inisiatif nak amik hati orang islam. Dia bukan nak untung, bukannya ada liputan pun dari surat khabar. Tak macam YB umngok, baru bersahur ngan anak2 yatim, habis satu dunia tau..

    BalasPadam
  7. orang2 umno ni smayang 5 waktu pon ramai(bkn semua) yg tak mampu buat lagi... tut tut nak jadi champion islam.... lebih islam dari orang laen,hahaha
    kelakar la umnoperkasa nie...

    BalasPadam

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive