Dey Macha

Dey Macha
NAK TERSENGIH SELALU? SILA LIKE BIAQPILA PAGES

Kasi like saja apa ada hal...

Biaqpila on Facebook
IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Selasa, Ogos 31, 2010

UMNO Semakin Takut DAP Makin Rapat Dengan Orang Melayu/Islam



Isu YB Teo masuk ke surau ini menampakkan betapa takutnya UMNO dengan perkembangan DAP yang terbaru. Berbeza dengan wakil-wakil rakyat MCA dan MIC, wakil2 rakyat dan pimpinan DAP dengan berbesar hati melayan serta memenuhi jemputan berbuka puasa dan majlis-majlis agama Islam yang dianjurkan oleh masjid-masjid dan surau-suaru seluruh Malaysia. Hanya perlu jemput dan mereka akan hadzir. Apa yang dilakukan oleh wakil-wakil rakyat DAP ini TIDAK PERNAH DILAKUKAN oleh wakil-wakil rakyat MCA dan MIC dibawah pemerintahan BN.

UMNO GUSAR FITNAH MEREKA SEMAKIN TIDAK MENJADI

Sedar atau tidak, setakat ini UMNO tiada isu yang mereka hendak ketengahkan. SAtu-satunya isu mereka adalah kononnya pemerintahan Malaysia akan diambil alih oleh DAP yang anti ISlam dan anti Melayu.

Dengan kata lain, satu-satunya isu yang sedang menyelamatkan UMNO sekarang ini adalah kempen menakutkan orang Melayu kepada DAP.

Namun, tampaknya seperti kempen ini semakin menuju kegagalan kerana rajinnya wakil2 rakyat DAP dan pimpinan DAP hadzir dalam program2 masjid dan surau.

Gambar dalam artikel ini adalah gambar pimpinan DAP PJ Utara yang menghadiri majlis berbuka puasa bersama PAS PJ Utara di Masjid Al Hidayah tahun lepas. Ini adalah salah satu contoh sahaja. PErkara ini berlaku seluruh Malaysia terutama di negeri yang dimenangi oleh PAkatan Rakyat.

Fenomena ini ditakuti UMNO. Lantas mereka mempolitikkan isu ini dengan menggunakan pelacur mereka bernama Khusrin Munawi. Khusrin pula melacurkan JAIS demi menyempurnakan cita-cita politik murahan UMNO dan Barisan Nasional.

Khusrin telah sanggup mengharamkan perkara yang tidak diharamkan oleh ulama-ulama besar seperti Imam Nawawi dan ulama2 syafieeah yang lain.

Sedih saya melihat kejahatan UMNO yang sanggup melacurkan JAIS demi mencapai cita-cita politik murahan mereka.

AJK MASJID HANYA MAHU MERAPATKAN PIMPINAN DAP KEPADA ISLAM

Contoh di bawah menunjukkan AJK2 Masjid menghadiahkan Al Quran terjemahan kepada YB Lau dan YB Tony Pua sewaktu lawatan berbuka puasa mereka. Pihak AJK2 Masjid dan surau berbesar hati menjemput wakil2 DAP memberi ucapan kerana bagi mereka merapatkan hubungan ini adalah satu bentuk dakwah.

UMNO tidak reti konsep dakwah. Mereka lebih rela menghalalkan judi dan arak dari berdakwah kepada orang bukan ISlam di Malaysia.

Jangan kita berhenti melakukan perkara ini hanya kerana UMNO tidak suka. Juga, jangan kita takut dengan Khusrin kerana Khusrin adalah PELACUR UMNO semata-semata. Tidak perlu takut dengan mereka sama sekali.










Tulang Besi


malaysiawaves

KOMEN
0 KOMEN

0 komen (Sila komen sikit..):

Catat Ulasan

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive