Dey Macha

dsp160519

dsp231112
IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Selasa, Ogos 10, 2010

Beromen celah batu


CHENDERING - Lokasi celah-celah batu yang ada di sepanjang Pantai Pandak, Chendering dipercayai menjadi sarang maksiat oleh segelintir pasangan kekasih yang ingin melampiaskan nafsu.

Penduduk tempatan yang enggan dikenali berkata, majoriti pasangan kekasih yang datang ke sini sering menggunakan taktik kononnya untuk berjoging bagi mengaburi mata masyarakat.

“Mereka memilih waktu awal pagi, sekitar jam 7 pagi untuk ‘berdating’ di sini. Majoriti mereka pada awalnya kelihatan seperti hendak berjoging melihat kepada pakaian yang digayakan, tetapi tidak lama kemudian, pasangan ini hilang apabila melewati kawasan celah-celah batu di sini.

“Mereka dilihat begitu berani mungkin kerana pada waktu sebegini, jarang ada pengunjung berbanding pada waktu petang dan jika ada sekalipun, pengunjung tidak akan datang ke kawasan berbatu ini kerana kebanyakan mereka mahu berjoging, bukan untuk berkelah atau bermandi-manda,” katanya.

Menurutnya, pasangan kekasih ini yang majoritinya remaja memilih celah-celah batu terutama berhampiran kawasan bukit sebagai ‘port’ selamat untuk bermadu asmara kerana terlindung daripada penglihatan orang ramai.

“Saya sering terserempak dengan pasangan kekasih yang asyik bermadu asmara. Mereka tanpa segan silu berpeluk-pelukan dan ada sesetengah daripadanya terlalu berani melakukan adegan 'panas' mungkin kerana yakin tidak ada orang memerhati.

“Selain itu, ada juga antara mereka bermandi manda berdua-duaan dengan berpakaian lengkap tetapi dalam masa sama, mereka tanpa rasa bersalah berpeluk-pelukan dalam air, termasuk melakukan adegan panas keterlaluan,” katanya.

SH



KOMEN
0 KOMEN

0 komen (Sila komen sikit..):

Catat Ulasan

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive