Dey Macha

dsp160519

dsp231112
IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Sabtu, Ogos 07, 2010

Melampias nafsu: Isteri rakan jadi mangsa


Gambar Hiasan

KUALA LUMPUR: Harapkan pagar, pagar makan padi. Itulah perumpamaan tepat menggambarkan perbuatan keji seorang sahabat apabila sanggup merogol isteri rakan karibnya itu di rumahnya di Kampung Chubadak, Sentul, di sini, kelmarin.
Tidak cukup dengan itu, wanita berusia 29 tahun itu mendakwa turut dibelasah suspek kerana keengganannya melayani nafsu rakan baik suaminya itu.

Bagaimanapun, wanita terbabit terpaksa mengalah apabila suspek mengeluarkan sebilah pisau sebelum mengugut untuk membunuhnya sekiranya kemahuannya tidak dipenuhi.

Penderitaan wanita terbabit tidak berakhir di rumah itu malah dia ditinggalkan suspek dalam keadaan separuh bogel di sebuah masjid selain telefon bimbitnya turut dirampas. Semuanya bermula kira-kira jam 8 malam, apabila lelaki terbabit yang berusia awal 30-an diminta suami mangsa menjemput isterinya itu pulang bekerja disebabkan ada masalah yang tidak dapat dielakkan.

Menurut sumber, wanita terbabit bekerja di sebuah kilang di Damansara, di sini, dijemput lelaki terbabit dengan sebuah kereta.

“Dalam perjalanan pulang, suspek mendakwa perlu singgah di rumahnya akibat tertinggal barang.

Sumber berkata, bagaimanapun sebaik tiba di rumah mangsa terkejut apabila mendapati ibu dan bapa suspek tiada di rumah itu.

“Suspek memaksa mangsa melayaninya menyebabkan berlaku pertengkaran antara mereka.

“Selepas hampir 10 minit bertengkar, suspek bertindak agresif dengan cuba menanggalkan pakaian mangsa.

“Tindakannya itu menyebabkan mangsa memukulnya dan berlaku pergelutan antara mereka,” katanya.

Sumber berkata, suspek kemudian mengeluarkan sebilah pisau dan meletakkannya di leher mangsa sambil mengugut akan membunuhnya.

“Mangsa yang ketakutan kemudian dirogol suspek. Selepas selesai melempiaskan nafsunya suspek mengarahkan mangsa memakai semula baju untuk dihantar pulang,” katanya.

Difahamkan, suspek tidak membenarkan mangsa memakai seluar menyebabkannya berada dalam keadaan separuh bogel.

Sementara itu, Ketua Polis Sentul, Asisten Komisioner Zakaria Pagan ketika dihubungi, mengesahkan menerima laporan berkenaan.


1 ulasan:

  1. Tanpa Nama7/8/10 2:03 PTG

    satu lagi cerita...dalam proses penceraian sorang makhluk yang baru balik dari umrah sanggup membawa isteri rakan bercuti ke indonesia....sang betina tu cakap kat makhluk tu yang dia dah pun di talkkan 3 oleh suaminya...tetapi mahkamah membuat keputusan yang mereka masih sah sebagai suami isteri....sekarang yang betina sedang bekerja di salah sebuah hospital di selangor....seorang jururawat desa....namanya wan........lebih dasyat lagi dari yang di atas.....

    BalasPadam

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive