Dey Macha

dsp160519

dsp231112
IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Sabtu, April 17, 2010

Blogger Umno Kaki Temberang



Salam Sejahtera...


Blogger terlampau Parpukari yang dah tak ada idea nak buat cerita, hilang etika sebagai blogger UMNO....

Sanggup membuat cerita bohong ...., yang penting blog hit,, fulus mesti masyuukkk...

Cerita bohong peduli apa, pembaca penyokong UMNO mesti percaya punya....

Apa nak buat,, kalau pemimpin UMNO sendiri menjadikan berbohong itu sebahagian dari rukun parti mereka,,,

Jadi tak hairanlah,,, blogger UMNO pun kaki berbohong...,,

berbohong DULU, KINI dan SELAMANYA.








manjongmari







3 ulasan:

  1. sesuai sungguh nama dia dgn orangnya...

    BalasPadam
  2. Manusia yang tak ada prinsip dan maruah diri adalah lebih daripada haiwan . Setidak-tidaknya , haiwan tiada akal dan melakukan apa yang biasa dibuat sebagai seekor ayam .

    BalasPadam
  3. Tanpa Nama5/5/13 1:44 PG

    SURAT TERBUKA KEPADA CALON UMNO BAGI DUN PMTG BERANGAN, SPU

    Sila beri penjelasan ke atas isu-isu berikut:

    Isu no 1 melibatkan Omar sebelum jadi calon yang merupakan CEO anak syarikat Perda (Perda Ventures Incorporated Sdn Bhd) dengan satu syarikat proksi yang dibiayai sumber wang daripada seorang bisnessman china Bt Mertajam nama Pua melibatkan wang juta-juta RM dan 30-40 ekar tanah milik Perda di Lunas Wellesly Estet / Bt Tok Alang SPU. Tiada open tender. Semua direct nego. Encik Pua dah panas buntut tapi belum ambil tindakan undang - undang. Projek tak tentu hala. Wang dah habis. Tanah belum dapat tukar syarat.

    Isu no 2 iaitu semasa Omar chambering di pejabat peguam Tn A....Z....... caw Tmn Selat (masa itu) dia ada skandal dengan seorang pompuan isteri org nama A..... (kini pompuan tu dah jadi peguam dan miliki firma guaman sendiri maka banyak dapat kes Perda daripada Omar ) . Omar dan pompuan ini pernah ditemui berduaan tanpa baju dalam satu apartmen istana hinggap di Penang milik salah seorang rakan kongsi firma guaman di mana Omar buat chambering masa itu. Omar perlu akui atau nafikan tuduhan ini untuk jadi calon yang bersih.

    Isu no 3 mengenai syarikat proksi Omar ini dimiliki atas kertas oleh seorang ex banker nama U..... dan seorang nama A.... dan seorang husband kepada Puan M......yg kerja di firma guaman A......J....& Partners (juga banyak kes Perda daripada Omar) . Melalui syarikat proksi ini mereka akan sapu projek yang boleh disapu. Salah satu syarikat ini nama Asta Gemilang Sdn Bhd yg mana salah seorang pengarah ialah Rohaizat bekas calon umno dulu. Projek depa dapat semua direct nego tanpa open tender.

    Isu no 4 ialah ramai kontraktor dan peguam melayu gelar Omar sebagai kaki pau. suka minta duit komisyen daripada kes atau projek ysng dia bagi kepada mereka. Contoh peguam nama Az.... byr RM....... ribu kepada Omar. Ramai tahu dan dah terkena , cuma mereka takut nak tampil dan bersuara.

    Semua pertanyaan isu-isu di atas ditujukan khas buat Omar dan minta Omar beri komen dan versi jawapannya. Kalau Omar menipu maka kita akan bongkar kisah dan nama-nama yg terlibat dengan lebih terperinci.

    Adakah pemimpin jenis ini yangg rakyat mahu memimpin Tasek Gelugur khasnya dan untuk Pulau Pinang amnya.

    Mesti Ubahhhh Ini Kali Lahhhhh

    BalasPadam

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive