Dey Macha

dsp160519

dsp231112
IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Khamis, April 15, 2010

Gila kuasa: BN di landasan yang betul



Terbukti BN terbentuk dari komponen parti yang gila kuasa. Lihat sahaja lakonan terbaru mereka dalam soal pemilihan calon prk Hulu Selangor.BN berada di landasan yang betul untuk menuju kehancurannya.Syabas well done! PR sedia menggantikan BN pada bila-bila masa dan di mana jua.

Umno nak orang itu,MIC nak orang ini,PM kata ini 1 Malaysia mesti letak orang ini.Presiden MIC kata kalau letak itu orang,tindakan disiplin sedia menunggu.Lain orang pula kata,letak anak tempatan.Satu lagi orang kata letak anak muda,satu lagi pula kata letak orang tua.Dey macha!!! apasal lu orang tunjuk bodoh?

Lu orang tengok itu PR tarak bising-bising sudah siap ada calon.Itu pun lagi lu orang mau bising pasal PR pilih itu calon. Lu orang punya calon pun masih bertekak lagi nak pilih sapa,berani mati lu orang mau komen itu PR punya calon aaa.Lu orang memang suka bikin malu diri sendiri la.

Zaid orang luar, ditolak Umno: Noh


2010/04/14

HULU SELANGOR: Walaupun calon Barisan Nasional (BN) hanya akan diketahui esok, Timbalan Pengerusi BN Selangor Datuk Seri Noh Omar percaya faktor anak tempatan akan memberikan kelebihan kepada BN yang menjadi pembangkang di Selangor.

Noh yang juga Menteri Pertanian dan Industri Asas Tani berkata ini kerana calon PKR, Datuk Zaid Ibrahim, adalah orang luar walaupun bekas Menteri di Jabatan Perdana Menteri itu bermaustatin lebih 30 tahun di negeri ini.

"Saya percaya pengundi boleh nilai calon dipilih PKR itu," kata Noh ketika mengulas mengenai pemilihan Zaid sebagai calon PKR selepas beliau meninjau kerja membaikpulih bumbung pangsapuri kos rendah Seri Rose 2 di Bukit Sentosa di sini hari ini.

Zaid yang juga bekas Ketua Umno Bahagian Kota Bharu dan pernah menjadi Anggota Parlimen Kota Bharu, Kelantan, diumum sebagai calon PKR pada pilihan raya kecil kerusi parlimen Hulu Selangor 25 April ini.hmetro








KOMEN
0 KOMEN

0 komen (Sila komen sikit..):

Catat Ulasan

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive