Dey Macha

dsp160519

dsp231112
IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Jumaat, April 16, 2010

Karaoke berpakej ‘seks ringan’


TAHAN...antara wanita warga asing yang ditahan ketika operasi di sebuah pusat karaoke di Cheras, malam kelmarin.

KUALA LUMPUR: Aktiviti pusat karaoke di sebuah menara di Jalan Pudu Ulu, Cheras di sini, lumpuh setelah diserbu pihak berkuasa lewat malam kelmarin.

Premis yang menawarkan karaoke dan bar ini menggaji perempuan warga asing sebagai pemanis dengan pakej istimewa layanan ‘seks ringan’.

Difahamkan, pelanggan yang datang boleh memilih perempuan yang diingini dengan kod nombor bagi menemani mereka sepanjang berhibur, malah dijadikan tempat melampiaskan nafsu.


Pegawai Turus Bahagian Maksiat, Perjudian dan Kongsi Gelap (D7) Ibu Pejabat Polis Kuala Lumpur (IPPKL) Kuala Lumpur, Deputi Superintendan Razali Abu Samah berkata, operasi diadakan susulan maklumat orang awam yang mendapati premis terbabit menjalankan aktiviti berkenaan tanpa lesen.


“Serbuan dilakukan jam 1.20 pagi oleh sepasukan anggota D7 Kuala Lumpur dan Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Cheras mengesahkan premis terbabit tidak mempunyai lesen hiburan, malah turut menjalankan aktiviti tidak bermoral.


“Ketika serbuan, GRO terbabit cuba meloloskan diri melalui jalan tikus di tandas, namun gagal dan kami menahan semua GRO berkenaan serta 15 pelanggan yang asyik berhibur ketika serbuan,” katanya ketika ditemui semalam.


Menurut Razali, seramai 11 gadis dipercayai pelayan pelanggan (GRO) dari Vietnam serta seorang wanita Indonesia ditahan kerana menyalahgunakan pas lawatan serta permit. “Turut ditahan, dua wanita tempatan serta seorang pekerja lelaki di premis terbabit kerana menggaji serta melindungi pekerja warga asing.


“Semua mereka akan disiasat mengikut Seksyen 55(B) dan 11(7) Akta Imigresen kerana menyalahgunakan pas lawatan serta melindung dan menggaji pekerja warga asing,” katanya.

hmetro







KOMEN
0 KOMEN

0 komen (Sila komen sikit..):

Catat Ulasan

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive