Dey Macha

Dey Macha
NAK TERSENGIH SELALU? SILA LIKE BIAQPILA PAGES

Kasi like saja apa ada hal...

Biaqpila on Facebook
IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Isnin, April 05, 2010

Pencuri Sekerap Dipaksa Makan Getah Sekerap







5 ulasan:

  1. Yang makan tu bodoh yang menyuruh makan laie bingai

    BalasPadam
  2. Tanpa Nama5/4/10 8:52 PG

    Sidia yang mencuri bertanyalah kenapa dia mencuri,yang hilang harta/barang hendaklah bertanya pada diri anda kenapa musibah ini berlaku keatas anda.bukankah setiap yang terjadi atau kejadian adalah pengajaran yang maha esa ingin sampaikan?

    BalasPadam
  3. Tanpa Nama5/4/10 9:33 PTG

    itula masalahnya bila Islam tak ditegakkan... undang2 Islam tak dilaksanakan... tunggulah bala yang lebih dasyat lagi akan menimpa kita..

    BalasPadam
  4. Tanpa Nama7/4/10 5:57 PTG

    padan muka! org susah pyh bangun pagi kerah tulang empat kerat cari rezeki menoreh getah, diorang senang2 rembat! Padan muka! org menoreh ni bukanla org berada, kebanyakannya ibarat kais pagi makan pagi je, getah mahal adala rezeki lebih..itupun 2 mangkok ni nk rembat. bodoh bangang punya mangkok! sian mak bapak diorang ada anak mcm ni..

    BalasPadam
  5. Tanpa Nama4/8/10 5:58 PG

    nie la org melayu yg bodoh lg benak.....
    dah tangkap, serah je pada pihak berkuasa.
    tak kan nak pukul sampai mati, baru nak puas hati.
    ada akai ka, suruh pi makan getah sekerap..
    yg suruh makan 2, try makan tengok.... bodoh 7 keturun....
    guna la akal anda.

    BalasPadam

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive