Dey Macha

dsp160519

dsp231112
IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Ahad, Ogos 15, 2010

Kafir Semakin Berani, Umat Islam Semakin Lemah



Kepada semua pembaca yang sayangkan Islam, sesungguhnya kita sentiasa berada dalam kelalaian dan leka sehingga musuh-musuh Islam menghina Islam sebegini rupa. Ini semua menjadi tanggungjawab semua untuk menjaga maruah Islam, supaya ia tidak tercemar dan dihina sebegini mudah oleh musuh-musuh Islam. Kita harus mencari jalan untuk menangani masalah ini supaya ia dapat dibendung dan Islam dihormati oleh semua manusia.

Ingatlah kepada semua umat Islam, sesungguhnya kita mampu untuk menjahanamkan mereka yang menghina Islam dengan berbagai cara yang ditetapkan oleh undang-undang negara Malaysia yang tercinta ini. Mari kita boycott segala produk yang dikeluarkan oleh negara-negara yang menghina Islam. Gunakan segala apa yang kita ada untuk menentang musuh-musuh Islam ini supaya mereka tidak lagi mengulangi perbuatan mereka ini.

Setiap pembaca blog ini sampaikan kepada semua kawan-kawan, jiran dan masyarakat anda. ini menjadi tanggungjawab kita semua untuk memertabatkan maruah Islam yang dicintai dan disayangi. Setiap usaha baik ini, akan dianugerahkan Allah balasan yang setimpal.

ustaznoramin.com

3 ulasan:

  1. Salam. Mohon izin copy paste

    BalasPadam
  2. Peristiwa ini juga berlaku dalam negara 1Malaysia kita. Ada pihak yang hendak sangat orang Melayu Islam makan khinzir dn ayam tidak sembelih dan berbagai-bagai benda haram. Dah 53 tahun merdeka; Islam agama rasmi tapi tiada Akta Halal. Lainlah bagi orang Melayu yang tidak beragama Islam. Adakah orang Melayu Malaysia yang kafir?

    BalasPadam
  3. Salam, silakan jika nak copy paste...

    BalasPadam

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive