Dey Macha

dsp160519

dsp231112
IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Isnin, September 20, 2010

Ibu lahir kembar lapan ditawar bintangi filem lucah



NEW YORK - Seorang ibu tunggal yang melahirkan kembar lapan, Nadya Suleman (gambar) ditawarkan wang sebanyak AS$500,000 (RM1.6 juta) oleh pihak pengurusan syarikat Vivid Entertainment untuk membintangi sebuah filem lucah berdurasi satu jam, lapor sebuah akhbar semalam.

Laman web berita hiburan TMZ melaporkan, jika Nadya menerimanya, Vivid boleh menguruskan pembayaran pendahuluan dalam tempoh segera sebelum penggambaran pada bulan Oktober depan.

Sebelum ini, laman berita hiburan Radaronline.com melaporkan Nadya yang berumur 35 tahun telah melupakan hasratnya untuk muncul dalam program realiti televisyen dan terpaksa menerima wang kebajikan.

"Nadya perlu mengupah beberapa orang penjaga, selain perbelanjaan yang kian meningkat untuk membesarkan 14 orang anaknya.

"Dia memerlukan banyak wang hanya untuk memenuhi keperluan asas. Kini, pendapatannya semakin sedikit dan tidak lagi mencukupi sejak tahun lalu," kata satu sumber kepada Radaronline.com.

Sumber itu turut menyatakan bahawa Nadya sebelum ini menerima bantuan orang ramai untuk membiayai anaknya.

Nadya dikatakan sering gagal membayar pinjaman dan proses menarik balik rumahnya mungkin berlaku tidak lama lagi.

Pada awal tahun ini, Nadya bergambar dengan memakai bikini untuk majalah Star, kurang setahun selepas dia melahirkan kembar lapannya pada Januari 2009.

Nadya hamil kembar itu menggunakan sperma seorang lelaki. - Agensi

kosmo

KOMEN
0 KOMEN

0 komen (Sila komen sikit..):

Catat Ulasan

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive