Dey Macha

dsp160519

dsp231112
IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Rabu, September 29, 2010

Jagger ketagih seks

27/09/10

LONDON: Janda Mick Jagger, Jerry Hall, mendakwa penyanyi utama kumpulan The Rolling Stones itu dianggap sebagai pemangsa seksual yang berbahaya.


BANYAK CINTA...Jerry tidak mempercayai Jagger sepenuhnya.


ADA HUBUNGAN...dua wanita dikaitkan dengan Jagger, Luciana (gambar kiri) dan Carla. Dalam pendedahan melalu buku tulisannya, bekas model dan aktres kelahiran Texas itu berkata, pada asalnya Jagger adalah seorang penagih dadah yang tegar.

Katanya, pertemuan dengan Jagger, kini 67, berjaya mengubah hidup penyanyi kelahiran Kent, England itu supaya meninggalkan dadah.


“Bagaimanapun, Jagger menggantikan ketagihan dadah itu kepada ketagihan mengadakan hubungan seks,” katanya.


Jerry mula berpacaran dengan Jagger pada 1977 selepas bertemu kali pertama pada 1976.


Pasangan itu kemudian berkahwin secara tidak rasmi pada 21 November 1990 mengikut adat budaya Hindu masyarakat Bali di Indonesia.


Hubungan itu berakhir pada hujung 1999.


Hasil hubungan itu, mereka dikurniakan empat anak, iaitu Elizabeth, 26; James, 25; Georgia May, 18, dan Gabriel, 13.


Menurut Jerry, sepanjang hubungannya dengan Jagger selama 23 tahun, penyanyi rock itu menipu dan berlaku curang terhadapnya berkali-kali.


Dalam buku itu juga, Jerry, 54, menceritakan bagaimana Jagger menggodanya ketika dia masih remaja dan sedang bertunang dengan penyanyi, Bryan Ferry.


“Dia adalah pemangsa seksual yang berbahaya.


“Walaupun saya mencintainya dan dia bersumpah mempunyai perasaan sama terhadap saya, kesetiaannya masih saya ragui.


“Saya berjaya menarik Jagger daripada menagih dadah, tetapi dia beralih menjadi penagih seks dan tidak pernah mendapatkan rawatan bagi mengatasinya,” katanya.


Sepanjang berpasangan, Jerry mengesyaki Jagger mempunyai hubungan romantik dengan model dan selebriti Perancis kelahiran Itali, Carla Bruni.


Hanya selepas berkahwin dengan Jagger pada 1990, katanya, dia yakin Jagger tidak mempunyai hubungan dengan Carla - kini menjadi Wanita Pertama Perancis selepas berkahwin dengan Presiden Nicolas Sarkozy pada 2008.


Dalam buku berjudul My Life In Pictures itu, Jerry mendedahkan, hubungannya dengan Jagger berakhir selepas penyanyi rock itu menyebabkan model Brazil, Luciana Morad, 40, hamil. - Agensi

KOMEN
0 KOMEN

0 komen (Sila komen sikit..):

Catat Ulasan

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive