Dey Macha

dsp160519

dsp231112
IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Selasa, Mac 02, 2010

Guan Eng: Biar rakyat nilai tindakan Fairus, Tee Beng

PULAU PINANG, 1 Mac — Ketua Menteri Lim Guan Eng meminta penduduk Pulau Pinang menilai sendiri tindakan Anggota Parlimen Nibong Tebal Tan Tee Beng dan bekas Timbalan Ketua Menteri Mohammad Fairus Khairuddin keluar daripada Parti Keadilan Rakyat (PKR).

“Rakyat sudah bijak untuk menilai mereka,” katanya ketika diminta mengulas mengenai tindakan Tan dan Mohammad Fairus itu. Lim, yang juga Setiausaha Agung DAP, berkata tindakan kedua-dua anggota PKR itu tidak akan menjejaskan pentadbiran kerajaan negeri.

“Kita akan terus berkhidmat dengan mandat yang diberikan kepada kita dan kita tidak akan terganggu dengan perkara itu,” katanya.

Semalam, Mohammad Fairus mengumumkan keluar PKR dan menyertai Umno manakala Tan, yang mengumumkan keluar parti itu pagi ini, akan menjadi wakil rakyat Bebas.

Tan memberi alasan bahawa tindakannya itu disebabkan beliau kecewa dengan PKR yang tunduk kepada kepimpinan Lim yang dianggap seperti diktator manakala Mohammad Fairus berkata beliau telah hilang kepercayaan kepada kepimpinan PKR kerana gagal memperjuangkan kepentingan bangsa, agama dan negara. — Bernama






KOMEN
0 KOMEN

0 komen (Sila komen sikit..):

Catat Ulasan

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive