Dey Macha

dsp160519

dsp231112
IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Sabtu, Mac 13, 2010

Mangsa liwat yang professional



KUALA LUMPUR 13 Mac: Seorang peliwat bersiri hari ini berterima kasih kepada mangsa liwatnya kerana mangsanya itu ada membawa bersama-samanya cecair pelincir KY Jelly.

Ucapan terima kasihnya itu disampaikan dalam satu sidang media khas yang diadakan sebaik bermulanya cuti penggal persekolahan pada hari ini.Beliau turut melahirkan rasa bangga kerana ditemukan dengan seorang mangsa liwat yang professional dalam kerjayanya.

Berdasarkan pengalamannya sebagai peliwat bersiri di seantero dunia,hanya mangsa liwat di sini yang agak pelik dan misteri kerana ada membawaKY Jelly,seolah-olah telah tahu yang dirinya akan menjadi mangsa.

"Peristiwa ini sungguh misteri nusantara,sama misteri dengan nama KY itu sendiri",katanya.

"K-Y Jelly is a water-based, water-soluble personal lubricant produced by Johnson & Johnson. According to the company, "The origins of the brand name 'K-Y' are unknown. Two popular myths are that it was created in Kentucky, hence K-Y', or that the letters represent the key ingredients used to make the lubricant. Neither of these is true. The name remains a bit of a mystery",menurutnya lagi yang fasih berbahasa Inggeris.

Berita lanjut menyusul

-Utusan Merapu





1 ulasan:

  1. Memang benor apa yang dikatakan. Dah stanby pelincir maknanya dia dah tau yang dia nak diliwat. Ikut kajian fitrah manusia 'mangsa liwat' yang dimaksudkan memang seorang yang "misteri".

    BalasPadam

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive