Dey Macha

dsp160519

dsp231112
IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Rabu, September 08, 2010

Pelacur kemaruk populariti

Jennifer Thompson(gambar kiri) dan Wayne Rooney



LONDON: Pelacur yang menjadi punca rumah tangga Wayne Rooney bergoyang, Jennifer Thompson, dikatakan memang berangan-angan menjadi kelompok isteri atau teman wanita bintang bola sepak yang glamor.



Justeru, Rooney bukanlah satu-satunya pemain bola sepak yang disasarkan Jennifer.



Jennifer, 21, dianggap ‘kemaruk populariti’ dan memuat naik sejumlah gambarnya di Facebook untuk menayang pertemuannya dengan personaliti terkenal, termasuk Amir Khan dan personaliti televisyen serta model, Calum Best.



Dia juga bekerja sebagai gadis promoter di kelab malam yang sering dikunjungi selebriti untuk membolehkannya berkenalan dengan mereka.



Menurut sumber, bermodalkan tubuh menggiurkan, Jennifer menggunakan kelebihan itu untuk menggoda lelaki diidamnya.



“Jennifer banyak berkawan dengan bintang bola sepak dalam Facebook dan digelar Premiership Jen kerana ditiduri tiga pemain bola sepak Liga Perdana Inggeris.



“Dia juga mendakwa melakukan aksi lucah untuk seorang penyerang terkenal dalam tandas kelab malam sebelum mengenakan caj £75 (RM359),” katanya. Antara rakan maya Jennifer di Facebook adalah pemain Manchester United, Danny Welbeck, Joey Barton (Newcastle), David Bentley (Tottenham Hotspurs), Sylvain Distin (Everton) dan Micah Richards (Manchester City) - Agensi

paapaada

KOMEN
0 KOMEN

0 komen (Sila komen sikit..):

Catat Ulasan

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive