Dey Macha

dsp160519

dsp231112
IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Khamis, September 02, 2010

Taktik baru elak ditangkap khalwat


SEBAHAGIAN daripada 22 pasangan yang ditahan pegawai JAIS kerana melakukan maksiat dalam Ops Sayang di sekitar Selangor malam semalam.

SHAH ALAM – Sepasang kekasih membayar RM140 untuk menyewa dua bilik berasingan di sebuah hotel bajet di Bandar Sunway, Petaling Jaya dekat sini awal pagi semalam bagi mengelak daripada dikesan melakukan khalwat.

Bagi mengaburi pihak berkuasa, pasangan berasal dari pantai timur berusia 20-an itu mematikan pendingin hawa serta lampu bilik dan sanggup membuat maksiat di dalam bilik yang panas.

Bagaimanapun, taktik tersebut terbongkar setelah pegawai dan anggota Bahagian Penguat Kuasa Jabatan Agama Islam Selangor (JAIS) menyerbu hotel itu dalam ‘Ops Sayang' sempena sambutan Ambang Merdeka ke-53.

Mereka adalah antara 22 pasangan kekasih yang dicekup JAIS di beberapa hotel bajet sekitar Shah Alam, Klang dan Petaling Jaya sepanjang operasi mulai pukul 11 malam hingga 4 pagi semalam.

Penolong Pengarah Unit Perhubungan Awam dan Penerbitan JAIS, Nurhamizah Othman berkata, pasangan yang menyewa dua bilik bersebelahan itu didapati telah mendaftar bilik atas nama masing-masing namun hanya menggunakan sebuah bilik.

kosmo

2 ulasan:

  1. Tanpa Nama3/9/10 6:38 PG

    semoga kite terhindar drp melakukan maksiat seperti ini. aminnn

    BalasPadam

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive