Dey Macha

dsp160519

dsp231112
IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Selasa, September 07, 2010

Tarik kereta macam pencurI


AHMAD menunjukkan laporan polis berhubung kejadian dua penarik kereta mengumpil kenderaan milik isterinya di Petaling Jaya semalam.

PETALING JAYA – Seorang kakitangan kerajaan terperanjat apabila terlihat dua lelaki tidak dikenali mengumpil kereta Proton Gen-2 milik isterinya yang diletakkan di tempat letak kenderaan kediamannya pada 30 Ogos lalu.

Dia yang pada mulanya menyangka dua lelaki berkenaan ingin mencuri kereta milik isterinya itu bergegas turun dari rumah dan mendesak mereka supaya segera menghentikan perbuatan tersebut.

Bagaimanapun selepas dimaklumkan dengan kasar oleh lelaki terbabit, Ahmad Alamin, 31, menyedari bahawa kedua-dua lelaki tersebut sebenarnya bukan pencuri kereta seperti yang disangka, sebaliknya tukang tarik kereta yang diupah oleh pihak bank.

“Tindakan mereka tidak memaklumkan saya terlebih dahulu sedangkan saya dan isteri berada di rumah amat tidak boleh diterima. Mereka juga tidak perlu bertindak seperti pencuri dengan mengumpil pintu kereta saya hingga calar dan rosak," katanya kepada Kosmo! di sini semalam.

Ahmad seterusnya berkata, dia yang tidak berpuas hati dengan tindakan tukang tarik kereta itu semasa merampas kenderaannya telah membuat satu laporan polis di Balai Polis Kota Damansara baru-baru ini.

“Saya juga menuntut pihak bank membayar ganti rugi atas kerosakan yang dialami kereta milik isteri saya,” jelasnya.

KOSMO

KOMEN
0 KOMEN

0 komen (Sila komen sikit..):

Catat Ulasan

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive