Dey Macha

dsp160519

dsp231112
IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Rabu, Ogos 05, 2009

Himpunan Pemuda Negara 2009 Di Stadium Nasional Bukit Jalil



Oleh Nasrudin Hassan at Tantawi

1. Insyaallah , Saya akan berbincang dalam masa terdekat dengan rakan - rakan pimpinan Pemuda Pakatan Rakyat [ Sdr. Shamsul Iskandar dan Yb. Anthony Loke ] untuk mengadakan satu Himpunan Pemuda Negara 2009 di Stadium National Bukit Jalil .


2. Langkah awal saya telah mengarahkan setiausaha Dewan Pemuda PAS Pusat untuk menghantar surat memohon Stadium National Bukit Jalil kepada YAB Perdana Menteri dan Pihak Pengurusan Stadium National Bukit Jalil bagi tujuan pengajuran Himpunan Pemuda Negara 2009 kelak .


3. Insyaallah tarikh tepat akan dimaklumkan kemudian setelah Majlis Muafakat Pemuda Pakatan Rakyat bermesyuarat pada akhir bulan ini . Namun tarikh cadangan untuk booking Stadium National Bukit Jalil tersebut akan dikemukan segera . Insyaallah selepas aidil fitri dan pilihanraya kecil Permatang Pasir .


4. Pihak kita juga perlu melihat kekosongan Stadium National Bukit Jalil dari sebarang aktiviti kerana kita mahu mengelakkan kemungkinan pembatalan di saat akhir . Saya harap Perdana Menteri dapat campur tangan untuk memberi kebenaran kita menggunakan Stadium Bukit Jalil tersebut .


5. Saya juga mengharapkan agar YAB Perdana Menteri dapat mengotakan janjinya untuk memberikan Stadium kepada mana - mana pihak yang ingin mengadakan himpunan agar tidak mengganggu lalulintas dan sebagainya .

detikdaily

E-Jariah: Beri sekali dapat banyak kali...
Daftar SEKARANG!!! Pulangan LUMAYAN !!!
CARA MENGHAPUSKAN BAU BADAN
BELI BUDU,DODOL,SERUNDING ONLINE...SUE 013-9650658
Blog YB Nizar Jamaluddin
Iklan di Biaqpila cuma RM30 sebulan (Iklan Banner+Teks) >> email ke biaqpila(at)gmail.com

2 ulasan:

  1. kalau jadi aku pun nak join boleh..?

    BalasPadam
  2. Tanpa Nama5/8/09 4:26 PTG

    ye jangan tak join, kita teruskan.

    BalasPadam

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive