Dey Macha

Dey Macha
NAK TERSENGIH SELALU? SILA LIKE BIAQPILA PAGES

Kasi like saja apa ada hal...

Biaqpila on Facebook
IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Rabu, Ogos 05, 2009

JAWATAN KOSONG PERONDA LEBUHRAYA




PERONDA LEBUHRAYA
(SELANGOR/KL)

Job Description

1. Membuat rondaan di sepanjang lebuhraya dan melaporkan keadaan trafik, harta benda, kerosakan, kemalangan dan kecemasan.

2. Membantu Penyelia Trafik menguruskan trafik lebuhraya serta berhubung dengan pihak polis dan jabatan kerajaan berkaitan.

3. Mengumpul dan menyerahkan laporan serta aduan kepada Penyelia Trafik.

4. Minima SPM dan dua (2) tahun pengalaman sebagai pemandu dan mempunyai pengetahuan asas dalam penyelenggaraan kenderaan.

5. Memiliki lessen memandu kelas B, D dan lessen GDL yang sah.

6. Umur tidak melebihi 30 tahun dan boleh bekerja secara syif

7. Gaji RM960

Key Skills 1. Pengalaman dalam bidang yang berkaitan adalah satu kelebihan
Experience Required 2 Years
Type Of Job FullTime
Job Nature PERMANENT
Benefits 1. Elaun
2. Elaun lebih masa (O.T)
3. Kemudahan perubatan
4. Latihan dan pengangkutan disediakan

Additional Information [+]

Position Level Non Executive
Specialization General
Field Of Study Any Discipline
Qualification School Certificate / SPM
Industry Any Discipline


Company Information [-]

Contact Us Kareer Advertiser
17, Ground Floor, The Right Angle, Jln. 14/22, 46100 Petaling Jaya
Tel: 03-7954 2743
to apply for this job, please send your resume to kareer@kareer.com.my , or fax to us at 03-7957 2777


OR click here to apply


E-Jariah: Beri sekali dapat banyak kali...
Daftar SEKARANG!!! Pulangan LUMAYAN !!!
CARA MENGHAPUSKAN BAU BADAN
BELI BUDU,DODOL,SERUNDING ONLINE...SUE 013-9650658
Blog YB Nizar Jamaluddin
Iklan di Biaqpila cuma RM30 sebulan (Iklan Banner+Teks) >> email ke biaqpila(at)gmail.com

12 ulasan:

  1. Tanpa Nama5/8/09 6:14 PTG

    Gaji murah bos,lebih baik aku kerja jaga.

    BalasPadam
  2. Gaji murah? Sebrapa murah bos kerja peronda lebuhraya ni? Ada yg bole share?

    BalasPadam
  3. kat area selatan tak ada ka?

    BalasPadam
  4. gaji tak smpai rm1k...apa nak makan...

    BalasPadam
  5. Tanpa Nama4/9/12 2:58 PTG

    kerja skarang mmang la susah nak cari tpiz kenapa gaji mcam xkena aje pada keja yg nak ditugaskan...selain pengangkutan,kemudahaan perubataan utk starf..kemudahaan tempat tinggal xdeke disediakkan..Dgan gaji 960 tu leh ke dok area kL..kos skarng dah la banyak pakai wang..Barang pun dah mahal arap t xmati la kan dok berkrja disana kan..

    BalasPadam
  6. ingat gaji masyuk.....rupenye hampeh...patot rmai tanak....baik keja tol.....lg ok gajinye

    BalasPadam
  7. MAAF SAYA NAK TUMPANG TANYA.. SAYA MERUPAKAN GOLONGAN OKU SEJAK LAHIR. SAYA INGIN CARI KENALAN YANG BERKERJA SYARIKAT LEBUHRAYA PLUS. SAYA INGIN MEMOHON JAWATAN KOSONG JURUTOL.. SAYA TAK TAHU NAK BUAT MACAM MANA NAK MOHON JAWATAN ITU.. EMAIL SAYA nank.pie935@yahoo.com KALAU ADA KENALAN YANG BOLEH BANTU SAYA :(

    BalasPadam
  8. Tanpa Nama5/6/13 10:39 PG

    bersyukur lah bro,nak gaji besar,buka syarikat sendiri la,hang oa pun la ni malas kerja,nak demand gaji tinggi2,ini kalilah

    BalasPadam
  9. Ingatkan tinggi la gajinye ada ot baru lebih takan nak keje 24jam kot..mati la...bagi la rm1300 -1600 untung dpt ot boleh dpt 2k siap tolak kwsp ngn socso ok jgak tu..kesian la kt org bwhan ni dh la susah dpt keje gaji ckup2 mkan je kos skang dh tinggi.....

    BalasPadam
    Balasan
    1. toreh getah la kalu nk gaji mhal bro

      Padam
  10. gaji murah la undi pas la lpas ni

    BalasPadam
  11. entah lh,,skrg ni susah lh mahu idup,,kerja macm nk rak,,tpi gaji ratus2 je,,ada lg zaman skrg gaji bnyak tu,,kata zaman dah moden la,,itu naik,ini naik,tpi gaji macam hantu,maacm warga asing plak duk di negara sndiri,nk makan pn susah,kerja pn susah,klau krja gaji plk sikit,tu org rmpak sana,rompak sini,bunuh sana,bunuh sini,tu semua xckp nk makan lh tu,,mampus la kalu mcm niiiiiiii,,,,,,,,,,,

    BalasPadam

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive