Dey Macha

Dey Macha
NAK TERSENGIH SELALU? SILA LIKE BIAQPILA PAGES

Kasi like saja apa ada hal...

Biaqpila on Facebook
IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Ahad, Ogos 02, 2009

Kain rentang dari orang tak cukup akal




Kain rentang ini seolah-olah baling batu sembunyi tangan, bukan di bawa secara jantan. Tajuknya juga pelik iaitu menyamakan ISA dengan demokrasi. Kalau tolak ISA maknanya tolak demokrasi. betul ke begitu?. Kumpulan Pro-ISA ni ambil definasi dari mana yang ISA ada kena mengena dengan demokrasi. Dia orang tahu tak ISA macam mana?. Menangkap orang tanpa bicara di mahkamah segala keputusan dibuat oleh menteri Dalam Negeri bukan hakim, dan paling menyayat mangsa tidak boleh membela diri...kalau dengan demokrasi sudah tidak sehaluan apa lagi dengan Islam. Islam melarang keras menangkap mana-mana individu tanpa dihadapkan mahkamah, dibacakan kesalahan dan diminta membela diri.

pasbangi


E-Jariah: Beri sekali dapat banyak kali...
Daftar SEKARANG!!! Pulangan LUMAYAN !!!
CARA MENGHAPUSKAN BAU BADAN
BELI BUDU,DODOL,SERUNDING ONLINE...SUE 013-9650658
Blog YB Nizar Jamaluddin
Iklan di Biaqpila cuma RM30 sebulan (Iklan Banner+Teks) >> email ke biaqpila(at)gmail.com

3 ulasan:

  1. Salam.. nak kata mcmana.. klau x bodoh xder la namanya UMNgOk... Org2 UMNgOk mestilah kena bodoh.. baru org akan kenal..

    BalasPadam
  2. Pernah baca dan faham apa itu Akta Keselamatan Dalam Negeri atau Akta 82 yang mengandungi 3 Jadual, 4 bahagian, 12 bab dan 85 seksyen itu ??

    Dah semak kuasa polis, kuasa menteri, kuasa J/kuasa Penilai dan Kuasa Agong = ko ingat main tangkap macam tangap biawak ker??

    Atau kau ini hanya sekadar jadi Pak Anggok kepada Al Juburi dan kuncu kuncunya menyembah berhala??

    "ISA Zalim, gugur kes seblum bicara tak zalim?"-Mohd Saiful Bukhari Azlan

    BalasPadam
  3. N.ajis celaka2/8/09 11:09 PTG

    yang x cukup akal bukan orang yang pasang kain rentang tu.
    yang tak cukup akal adalah yang tak paham2 pasal kain rentang tu. contohnya tuan punya blog ni.
    tgk la GMI tu. ape yang dibuatnya haram. macam mana tak haram. dah GMI tu pun haram. memang yang semua dia buat pun benda2 haram je la.
    tapi penyokong dia buat je haram, bahkan HARAM JADAH.
    menyusahkan orang.
    nak terpekik terlolong pi la buat kat dalam stadium.
    macam PM cakap" nak menjerit sampai subuh pun x apa".

    hahahaha.....BODOH GILE LA PENYOKONG ANWOO AL JUBURI....

    BalasPadam

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive