Dey Macha

Dey Macha
NAK TERSENGIH SELALU? SILA LIKE BIAQPILA PAGES

Kasi like saja apa ada hal...

Biaqpila on Facebook
IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Jumaat, Ogos 21, 2009

MAKHLUK HALUS DENGAR CERAMAH UMNO? | Nizar News


Kelihatan puluhan ribu manusia kusyuk mendengar ceramah umno di Permatang Pasir semalam.Sementara kerusi-kerusi yang nampak seakan kosong itu sebenarnya mungkin ada makhluk halus yang tidak kelihatan di mata kita sedang asyik masyuk juga menikmati ceramah umno ini.

Jika kerusi-kerusi ini boleh mengundi pada 25 haribulan Ogos ini sudah tentu umno akan menang besar.Malangnya kerusi-kerusi ini hanyalah makhluk yang tak berkemampuan untuk mengundi sepertimana juga makhluk-makhluk halus yang wujud di alam ini. Hakikatnya kerusi-kerusi ini tidak dapat menterjemahkan sokongan mereka kepada umno bn melalui kertas undi.Inilah malang yang umno bn perolehi.Kesian ye!


Sementara gambar atas pula menunjukkan pemimpin umno kelihatan bersila panggung di dalam suatu majlis pelancaran jentera pilihanraya umno baru-baru ini.Tidak dapat dipastikan apa muslihat mereka ketika itu.Untuk rekod,jarang kita dapat melihat pemimpin umno bersila panggung di atas pentas seperti ingin membuat persembahan dikir barat ini.
biaqpila.blogspot.com


E-Jariah: Beri sekali dapat banyak kali...
Daftar SEKARANG!!! Pulangan LUMAYAN !!!
Kelab BlackV6
BELI BUDU,DODOL,SERUNDING ONLINE...SUE 013-9650658
Blog YB Nizar Jamaluddin
Iklan di Biaqpila cuma RM30 sebulan (Iklan Banner+Teks) >> email ke biaqpila(at)gmail.com

6 ulasan:

  1. UMNO seeloknya dibubar saja, tinggal org2 tua yang tunggu masa nak masuk kubur dgn org2 yg ada kepentingan saje yg masih sokong UMNO. Orang2 muda semua meluat dgn UMNO. Tunggu je lah PR 13.

    BalasPadam
  2. Salam.PAS for ALL
    Membangun Bersama Islam

    Tak menghairankan ...tau kenapa?

    Makhluk yang tidak kelihatan di atas ribuan kerusi itu nanti akan datang mengundi pada hari mengundi nanti.

    Jadi jentera PR kena bersiap siaga kerana pada hari mengundi nanti, makhluk tersebut akan menjelmakan dirinya seperti pengundi-pengundi Permatang Pasir.

    Takbir!!!!!!

    BalasPadam
  3. Yang dengaq PAS ceramah tu orang import..mai dari kelantan, perak , selangor...pengundi sebenarnya tak mau dengaq tu semua...

    cemuih dah....putak lagu same aje eh...

    BalasPadam
  4. pengundi hantu yang dok dengaq tu...depa pun boleh ngundi gak

    BalasPadam
  5. UMNO/BN sudah hilang kerusi sebelum hari pengundian kerana bersila panggung atas pentas. Sedikit masa lagi UMNO/BN akan hilang gigi dan tinggal gusi sahaja kerana disokong oleh golongan yang sudah tua nyanyok macam Tun MAHATHIR! Wakahkahkaka.........kesiannya parti UMNO sbb kehadiran ke parti pinggan mangkuk 'arcopal' lebih ramai dari kehadiran ke ceramah UMNO/BN..

    BalasPadam
  6. Tanpa Nama22/8/09 5:07 PG

    Mana ada orang berani pergi mendengar ceramah dan duduk dikerusi itu kerana kerusi2 itu dikhaskan untuk pengundi2 hantu yang dikatakan oleh Ketua Hantu Pemuda Mangkok, Pengacau Khairy J. A/P* Beruk. Selepas kalah banyak kerusi pada PRU yang lepas UMNgok cuba menunjukkan kepada rakyat yang mereka masih lagi ada banyak kerusi dengan mempamirkan kerusi2 tersebut. Itulah sifat2 kebodohan orang2 tak berotak UMNgok yang ditonjolkan oleh mereka sendiri.

    A/P* - ANAK PONDAN

    BalasPadam

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive