Dey Macha

dsp160519

dsp231112
IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Selasa, Ogos 11, 2009

PENGKHIANAT BANGSA TALIAN HAYAT AKHIR YANG LAST BUAT UMNO


Khianat mengkhianati amalan kami! dulu kini dan selamanya bai!!!


Tiada lagi talian hayat selepas ini.Ini merupakan talian hayat akhir yang last buat Umno untuk terus bernafas di dalam lumpur politik hujung usia mereka.Umno kini menggelupur selepas melihat kebangkitan rakyat pada Himpunan Mansuh ISA.Mereka terpaksa menyerang Datuk Seri Anwar Ibrahim kerana melihat sokongan semakin memuncak kepada tokoh politik pembangkang itu.Segala jenis muncung meriam dari segenap pelusuk cawangan gerombolan kini terarah kepada Datuk Seri Anwar Ibrahim.

Tembakan secara rambang berdas-das telah dilancarkan namun kelihatan sedikit longlai seolah tiada momentum untuk sampai ke sasaran. Datuk Seri Anwar Ibrahim pula kelihatan cool dan steady seolah tiada apa yang perlu digusarkan dengan serangan kelompok gerombolan ini.Itulah kehebatan seorang DSAI,pejuang hebat berbanding pejuang tahi kucing yang dimamah usia.Aparat-aparat ini jika dilayan sampai bilapun akan menagih layanan serupa.Maka adalah lebih afdal dengan membiarkan saja mereka menyalak sampai ke subuh pun.

Umno dulu kini dan selamanya terpaksa memainkan semula talian hayat yang pernah mereka uji beberapa kali ketika mereka melihat lawan semakin perkasa. Umno sesungguhnya sering mengitar semula (recycle) talian hayat sebagai wadah penyambung perjuangan mereka yang belum selesai. Sememangnya perjuangan mereka tak kemana,lalu bagaimana nak selesai?

biaqpila.blogspot.com



E-Jariah: Beri sekali dapat banyak kali...
Daftar SEKARANG!!! Pulangan LUMAYAN !!!
Kelab BlackV6
BELI BUDU,DODOL,SERUNDING ONLINE...SUE 013-9650658
Blog YB Nizar Jamaluddin
Iklan di Biaqpila cuma RM30 sebulan (Iklan Banner+Teks) >> email ke biaqpila(at)gmail.com
KOMEN
0 KOMEN

0 komen (Sila komen sikit..):

Catat Ulasan

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive