Dey Macha

dsp160519

dsp231112
IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Sabtu, Ogos 01, 2009

Tv 3 suku kencing la bhaii




Tv 3 suku mencanangkan demonstrasi anti ISA hari ini yang dihadiri kira-kira 5000 orang di beberapa tempat telah mengakibatkan peniaga-peniaga sekitar bandaraya Kuala Lumpur mengalami kerugian.

Semua peniaga yang memberikan reaksi meluat dengan perhimpunan itu disiarkan.Lalu dipaparkan oleh mereka balang-balang air yang pecah untuk menunjukkan kepada orang kampung betapa ganasnya penyokong pembangkang.

Ada peniaga yang menjual air untung besar hari ini tidak pula mereka siarkan.

Sama ada depa tak reti nak kira atau lemah matematik dalam menentukan jumlah kehadiran kaki demo tidaklah kita perlu risaukan kerana sebelum ini pun kita dah tau perangai depa.Kalau depa boleh panggil kita kaki demo,kita juga boleh panggil depa kaki kencing!!!




E-Jariah: Beri sekali dapat banyak kali...
Daftar SEKARANG!!! Pulangan LUMAYAN !!!
CARA MENGHAPUSKAN BAU BADAN
BELI BUDU,DODOL,SERUNDING ONLINE...SUE 013-9650658
Blog YB Nizar Jamaluddin
Iklan di Biaqpila cuma RM30 sebulan (Iklan Banner+Teks) >> email ke biaqpila(at)gmail.comdescription:nizar,nizar,nizar,zambry,anwar,najib,umno,umno,umno,umno,manohara,altantuya,manek urai,teoh beng hock,Bas bawa Unit Amal Pulau Pinang terbalik,2 kritikal

6 ulasan:

  1. Selain mineral water, lagi satu, business "mask" tak payah pakai lesen. lain kali bole pakai lawan H1N1. Kedua business "google" boleh lawan gas pemedih mata! lain kali bole pakai snorkling. Pasti boleh kaya mcm Ananda Khrisnan atau Tony Fernandez.

    BalasPadam
  2. Tanpa Nama2/8/09 12:02 PG

    cantik juga idea tu beb..

    BalasPadam
  3. Tanpa Nama2/8/09 1:32 PTG

    TV3 NI BARUA BN...BARUA YAHUDI JUGA...TENGOK JE MASA ORG DOK BOIKOT PRODUK YAHUDI..DIA PULAK DOK SIARKAN IKLAN PRODUK YAHUDI....

    BalasPadam
  4. Jangan tgk berita kat tv. tipu je berita diorang tu. semua tv suka menipu.

    BalasPadam

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive