Dey Macha

dsp160519

dsp231112
IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Jumaat, Mac 05, 2010

Lu PKR la sendiri



Ada otak lu pkr la.
Lu jadi MP sbb rakyat terbyk pilih parti yg lu ikut.
Klu lu dulu calon bebas boleh menang
Gua bukan saja potong jari
Gua potong sekali line streamyx beb..

Lu tak pkr ke beb?
Lu bukan macam gua
Gua macai.
Nak masuk kluar parti gua punya psl.
Gua tak masuk parti pun gua boleh pangkah.
Gua taknak pangkah pun sapa kisah.
Ada gua kisah?

Lu MP beb.
Rakyat dah pangkah lu.
Lu ada pengikut parti lu.
Klu lu dah kluar parti
Mamat2 yang pangkah lu apahal?
Mana mungkin mamat2 ni ikut perjuangan bebal lu.
Tu la pasal.

Gua sapa nak suruh lu letak jawatan MP?
Lu pkr la sendiri.
Klu itu pun lu xleh nk pkr
Baik lu jadi macam gua.
Jadi macai...kah!kah!kah!
biaqpila.blogspot.com





1 ulasan:

  1. Salam...Tuan dijemput hadir ke Dewan Kuala Selama,Selama Kedah pada 6hb mac jam 3 petang kerana rakyat Kulim BB nak buat didang media mendesak malaun AP Kulim BB meletak jawatan. Rakyat Kulim BB dah jelak dan Meluat dengan kerenah dan perangai malaun sekoq ni......

    BalasPadam

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive