Dey Macha

dsp160519

dsp231112
IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Jumaat, Mac 12, 2010

Warga emas cuba cabul isteri jiran


Peringatan: Janganlah kita menjadi seperti binatang hanya kerana nafsu...


SETIU: Akibat tidak dapat menahan nafsu, seorang warga emas yang sudah beristeri sanggup menjadikan isteri orang yang turut mempunyai hubungan kekeluargaan dengannya sebagai mangsa apabila dia cuba mencabul wanita itu di sebuah rumah di Kampung Bukit Pepari, Bandar Permaisuri di sini.

Berikutan kejadian itu, mangsa berusia lingkungan 30-an membuat laporan di Balai Polis, Permaisuri semalam kerana tidak tahan dengan kelakuan suspek berusia 62 tahun yang selalu mengganggunya ketika ketiadaan suaminya yang keluar untuk bekerja.

Suspek yang tinggal berdekatan rumah mangsa dikatakan sering mengganggu dan mengambil kesempatan ke atas mangsa dengan meraba dan memeluk mangsa daripada belakang sejak Oktober tahun lalu.


Difahamkan, sejak kejadian pertama itu kejadian sama terus berulang beberapa kali menyebabkan mangsa terpaksa menjerit bagi mengelakkan kejadian yang tidak diingini berlaku.


Suspek yang bekerja sendiri dikatakan pernah menunjukkan kemaluannya kepada mangsa malah bertindak berani, masuk ke bilik mangsa dan berbaring di katil sambil memujuk wanita berkenaan.


Sementara itu, Ketua Polis Daerah Setiu, Deputi Superintendan Shaik Othman Abdul Hamid ketika dihubungi mengesahkan kejadian itu dan memberitahu suspek sudah ditahan dan kini ditempatkan di lokap Balai Polis Sungai Tong.

Menurutnya kes disiasat mengikut Seksyen 354 Kanun Keseksaan kerana cuba mencabul.

hmetro





KOMEN
0 KOMEN

0 komen (Sila komen sikit..):

Catat Ulasan

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive