Dey Macha

Dey Macha
NAK TERSENGIH SELALU? SILA LIKE BIAQPILA PAGES

IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Jumaat, Mac 05, 2010

Zul nak letak jawatan Selasa depan?



Letak la jawatan cepat-cepat.Banyak cengkodok pulak...Lepaih tu boleh buat pilihanraya baru. Dah lama takdak pilihanraya kecik ni. Gian pulak rasanya nak tengok kekuatan Pakatan Rakyat selepas diasak bertubi-tubi oleh umno bn dan sekutu medianya.Kita pakat tengok sapa yang rakyat nak pilih..



Zul Protes Jawatankuasa Displin PKR


Ahli Parlimen Kulim-Bandar Baharu Zulkifli Noordin melangkah keluar dari mesyuarat jawatankuasa displin Parti Keadilan Rakyat sebagai membantah kehadiran bukan Islam dalam panel itu.
Zulkifli berkata panel siasatan harus terdiri dari orang Islam sepenuhnya kerana salah satu dari pendakwaan yang beliau hadapi adalah isu kalimah Allah.
Menurutnya, panel sedia-ada terdiri dari seorang Muslim, dua pengaaut Kristian dan seorang beragama Hindu.
Panel bagaimanapun menolak tuntutan itu dan berkata kuasa untuk melantik panel terletak dalam bidang kuasa Majlis Pimpinan Pusat.
Demikian itu, Zulkifli menyeru MPP untuk melantik panel baru sebelum Selasa minggu hadapan. Jika tidak, beliau akan meletak jawatan.

tvs




6 ulasan:

  1. Sibiawak lidah bercabang nie mampus tak berani nak letak jawatan Elaun MP lah yang dok isi perut anak bininya,berbisnis pun pelanggan dah tak percaya,rakan kongsi pun dah cabut,macam si Sallehuddin anak hashim gera,bercakap sepuluh perkataan tiga puluh yang akan datang orang dah tahu dia tipu.

    BalasPadam
  2. Mangkuk ni tak faham betoi perjuangan PKR. Hoi mangkuk PKR tu parti berbilang kaum. Kalo nak melayu yang tak tentu islamnya tu, masuk umno la mangkuk.ZUL bangang...keluar je la. benci aku.Namaje peguam tapi bangang.

    BalasPadam
  3. Lantak dia lah nak lari ke, nak masuk umno ke, nak masuk gerakan ke, nak masuk mic ke....peduli apa..Pakatan Rakyat tidak runtuh kerana dia sorang...Pakatan Rakyat tidak terjejas kerana dia seorang....

    Masih ramai lagi pemimpin yang ikhlas bersedia untuk menyumbang tenaga kepada rakyat marhaen di negara ini.

    Cubalah lihat dicermin..tanya diri...selama ini dah jalankan tanggungjawab sebagai MP ke..sedangkan gaji sebagai MP dah pakat lahap sampai besar tembolok tu...fikirlah sikit jangan duk nak cari laba saja....wahai MP KULIM BANDAR BARU

    BalasPadam
  4. komen sikit le le pasal si bangsat sekor ni, dia ni macam anjing betol le, kalau dah nak berambus, lu berambus le, jangan dok buat susah orang, lu ingat lu sorang je ke yang bagus, ada berjuta lagi orang yang lebih layak untuk memimpin, lu jangan ingat kalau lu berambus, PKR dah tak de pemimpin yang lebih baik, lu cakap je lebih, sebenarnya lu bodoh macam telor, bangsat

    BalasPadam
  5. Tanpa Nama6/3/10 1:38 PG

    Kenapa nak tunggu sampai selasa? Letaklah jawatang sekarang. Dipersilakan dengan segala hormatnya... boleh berambus!!!

    BalasPadam
  6. Tanpa Nama6/3/10 11:02 PG

    salam zul,ingat PKR parti berbilang kaum...takan tak tau kot..kalau non muslim perangai lebih baik dari muslim apa salahnya

    BalasPadam

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive