Dey Macha

dsp160519

dsp231112
IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Jumaat, Mei 03, 2013

HANGPA PERCAYA KA 1200 AHLI PKR KELUAQ PARTI DI PERMATANG PAUH?

DEY MACHA!!! INI KISAH BENAR DISEBALIK TABIR...



Ahad lalu kebanyakkan media yang dikawal oleh Barisan Nasional mengenai 1,200 Ahli PKR telah keluar PKR semalam dimana Utusan telah melaporkan "PKR Permatang Pauh goyang" manakalan Berita Harian pula telah melaporkan dengan tajuk "1,200 ahli PKR isytihar keluar parti, sokong BN".

Manakala laporan dari blog-blog Pro UMNO pula mendakwa 'Program Keluar Parti' tersebut adalah anjuran N. Ponnusamy yang mendakwa dirinya adalah "Pembantu Khas Anwar Ibrahim bagi Kaum India".  

Dalam program tersebut 1,200 borang ikrar keluar parti telah diserahkan kepada calon Barisan Nasional Permatang Pauh, Dr. Mazlan Ismail.. laporannya sila baca di ( SINI )

Menurut jurucakap mereka yang juga bekas Timbalan Setiausaha Agung PKR, S. Jenapala tindakan untuk keluar dari PKR itu diambil setelah merasakan kononnya parti pimpinan Datuk Seri Anwar Ibrahim iaitu PKR gagal membela nasib mereka selama ini.

Selain itu menurut Jenapala, meskipun pernah merayu meminta pemimpin PKR membantu, luahan mereka dipandang sepi termasuk oleh Pengerusi PKR negeri, Datuk Mansor Othman. 

Benarkah apa yang didakwa oleh Jenapala itu?.. dan adakah benar kesemua yang hadir dalam program anjuran Barisan Nasional itu mahu keluar PKR?.. jika tidak kenapa mereka hadir ke program anjuran Barisan Nasional itu..

Video di bawah memberikan jawapannya..Saksikan dan dengarlah apa kisah sebenarnya yang telah berlaku dalam perkara ini.. Diakhir video Saudara Gobind menterjemahkannya ke dalam Bahasa Malaysia..



Anak Sungai Derhaka

NAK TAU CARA CAJ HANDPHONE DI MANA SAJA ANDA BERADA?

1 ulasan:

  1. Tanpa Nama3/5/13 11:53 PG

    Kempen shopping musim mengundi, naik raih undi siapa? Lihat sini

    BalasPadam

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive