Dey Macha

dsp160519

dsp231112
IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Isnin, Ogos 03, 2009

IBU MANOHARA : Saya sedia ke Malaysia


MANOHARA (kiri) bersama ibunya, Daisy Fajarina.

KOTA BHARU - "Saya tidak tahu menahu pasal tuntutan terbaru. Semua ini palsu, TT (Tengku Temenggong) tidak bercakap benar."

Demikian dakwaan ibu Manohara Odelia Pinot, Daisy Fajarina ketika diminta mengulas mengenai pindaan tuntutan oleh Tengku Temenggong Kelantan, Tengku Muhammad Fakhry Sultan Ismail Petra dalam prosiding di Mahkamah Tinggi Syariah Kota Bharu, di sini semalam.

Menurutnya, dia dan Manohara bersedia untuk datang ke Malaysia bagi menghadapi segala tuntutan undang-undang yang dibuat demi membersihkan nama baik keluarga.

"Saya bersedia untuk datang ke Malaysia bagi berhadapan dengan tuntutan tersebut namun segalanya hanya akan ditentukan oleh peguam saya.

"Mereka boleh buat apa sahaja tuntutan tidak kira melalui undang-undang tetapi akhirnya saya tahu Allah akan buktikan kebenaran akan muncul," katanya ketika dihubungi di Jakarta semalam.

Daisy diminta mengulas tuntutan terbaru Tengku Muhammad Fakhry yang membuat pindaan daripada jumlah asalnya sebanyak RM972,750 kepada RM1,112.250 berikutan terdapat beberapa lagi dokumen yang membuktikan Manohara berhutang dengannya melebihi daripada jumlah asal.

KOSMO

E-Jariah: Beri sekali dapat banyak kali...
Daftar SEKARANG!!! Pulangan LUMAYAN !!!
CARA MENGHAPUSKAN BAU BADAN
BELI BUDU,DODOL,SERUNDING ONLINE...SUE 013-9650658
Blog YB Nizar Jamaluddin
Iklan di Biaqpila cuma RM30 sebulan (Iklan Banner+Teks) >> email ke biaqpila(at)gmail.com
KOMEN
0 KOMEN

0 komen (Sila komen sikit..):

Catat Ulasan

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive