Dey Macha

Dey Macha
NAK TERSENGIH SELALU? SILA LIKE BIAQPILA PAGES

IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Sabtu, Ogos 15, 2009

INIKAH REFORM DALAM UMNO ? | Nizar PRK



Majlis melancarkan jentera Umno bagi pilihanraya kecil Dun Permatang Pasir.Bukannya majlis berkhatan ya!!! Tolong sikitttt!!!.

Kelihatan pemimpin-pemimpin Umno bersila di atas pentas.Aik takkan bersila atas pentas tempat orang buat persembahan.Nampak macam nak buat persembahan dikir barat pun ada.Majlis melancarkan jentera pilihanraya tapi nampak banner kat belakang tu program Giat Mara.

Inikah yang dikatakan reform dalam Umno telah bermula ataupun memang terpaksa sebab kerusi tak cukup beb?

Mengikut blog pejuang bangsa pelancaran jentera ini dilakukan secara tertutup dan hanya dihadiri oleh ahli UMNO yang akan bertugas sebagai jentera Permatang Pasir dan juga turut dihadiri oleh Ketua-Ketua Bahagian dan Pemuda di Pulau Pinang.


E-Jariah: Beri sekali dapat banyak kali...
Daftar SEKARANG!!! Pulangan LUMAYAN !!!
Kelab BlackV6
BELI BUDU,DODOL,SERUNDING ONLINE...SUE 013-9650658
Blog YB Nizar Jamaluddin
Iklan di Biaqpila cuma RM30 sebulan (Iklan Banner+Teks) >> email ke biaqpila(at)gmail.com

2 ulasan:

  1. Kebiasaannya ada kerusi empok. UMNO dah berubah, pemimpin sama taraf dengan ahli biasa. Barulah nampak berdiri sama tinggi duduk sama rendah. kenalah ambil hati PRK lah katakan.

    BalasPadam
  2. Hahaha.. Ni bukan kes kerusi x cukup ni.. Tp kes org xnk sponsor kerusi kat UMNO dah... Hehehe...

    BalasPadam

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive