Dey Macha

dsp160519

dsp231112
IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Sabtu, Ogos 22, 2009

UMNO terdesak sebar berita Salleh Man gelapkan duit | Nizar News


Lawak jenaka Umno...keh! keh! kiok!

PERMATANG PASIR, 21 Ogos - UMNO BN semakin terdesak kali ini apabila cuba menyebarkan berita kononnya calon PAS, Ustaz Salleh Man telah menggelapkan duit pilihanraya sebanyak RM 600 000.

Sehubungan dengan itu Pengarah jentera Induk PAS, Mahfuz Omar mencabar pihak UMNO ataupun mana-mana pihak membuktikan sekiranya dakwaan tersebut benar.

Mahfuz juga menganggap ini merupakan satu lagi lawak jenaka UMNO, kerana mana mungkin PAS yang serba kekurangan menyimpan duit sebanyak itu.

Ahli Parlimen Parit Buntar, Mujahid Yusuf Rawa yang dikaitkan nama beliau dengan berita itu turut menafikannya. Beliau berkata bahawa berita ini dicedok daripada seorang blogger di alamat http://bigdogdotcom.wordpress.com.

Mahfuz dan Mujahid menjawab tuduhan ini ketika sidang media di Markaz Induk PAS, Permatang Pasir.

Menurut beliau ini juga merupakan satu langkah terdesak UMNO kerana calon mereka, Rohaizat Othman telah dibelenggu pelbagai masalah pribadi.

Rohaizat sebelum ini telah di dakwa telah menipu kliennya sebanyak RM 161 000 dan telah di sahkan oleh bekas rakan kongsinya Yusri Ishak.

Selain itu, Rohaizat juga turut di dakwa mempunyai seorang lagi isteri yang tidak di layan dengan seadilnya bernama Hafizah yang kini tinggal di Jengka, Pahang. Walaubagaimanapun Rohaizat tidak mengakui beliau mempunyai isteri lain apabila ditanya oleh wartawan hari ini.

Mahfuz di dalam kenyataan media hari ini turut memberitahu, akan mendedahkan satu lagi masalah Rohaizat pada hari esok sekiranya Rohaizat tidak mahu berundur.

prkn11penang


E-Jariah: Beri sekali dapat banyak kali...
Daftar SEKARANG!!! Pulangan LUMAYAN !!!
Kelab BlackV6
BELI BUDU,DODOL,SERUNDING ONLINE...SUE 013-9650658
Blog YB Nizar Jamaluddin
Iklan di Biaqpila cuma RM30 sebulan (Iklan Banner+Teks) >> email ke biaqpila(at)gmail.com
KOMEN
0 KOMEN

0 komen (Sila komen sikit..):

Catat Ulasan

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive