Dey Macha

dsp160519

dsp231112
IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Rabu, Mac 17, 2010

Bunuh diri selepas tikam isteri

MASJID TANAH: Akibat tekanan perasaan dan perasaan cemburu buta si suami sanggup menikam isterinya bertubi-tubi tanpa belas kasihan sebelum mengambil keputusan menggantung dirinya sendiri menggunakan tali berhampiran mayat isterinya dibunuh.

Kejadian berlaku sekitar jam 10.00 malam ke 6.30 pagi di Taman Seri Redan, Lubok Redan, dekat sini, lewat malam tadi yang mana pasangan itu memiliki empat orang anak yang masih bersekolah. Mereka ditemui mati oleh anak bongsu selepas bangun dari tidur.

Mangsa dikenali sebagai Ilangathil a/l Annamalai, 41, bekas pemandu lori manakala isterinya N Jayaletchumy a/p Nallapan, 38, seorang suri rumah didapati terbunuh dalam keadaan mengerikan.

Mayat Jayaletchumy ditemui tertangkup dengan beberapa kesan tikaman.


Selepas membunuh isterinya, si suami yang dikatakan amat cemburu dengan tingkah laku isteri mengambil keputusan mudah menggantung dirinya menggunakan tali kambing bersebelahan bilik air berhadapan dengan bilik mayat isterinya ditemui tadi.

Pasangan itu meninggalkan empat orang anak iaitu Nanthini a/p Ilanganthil, 16, Logenthiran a/l Ilanganthil, 15, Thanesh a/l Ilanganthil, 13 dan Sheshashini a/p Ilanganthil, 11. Semasa kejadian anaknya sulung mereka di rumah dipercayai ke rumah makciknya di Seremban.

hmetro





2 ulasan:

  1. salam...tolong link kan blog hamba kat sini..syukran

    BalasPadam
  2. Sudah link http://dppwm.blogspot.com/

    BalasPadam

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive